O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
PaulT2 |
Geplaatst - 16/11/2007 : 14:45:25 Ik ben nieuw op dit forum en wil graag een vraag voorleggen aan de medeforumleden. Via internet ben ik in het bezit gekomen van een grote hoeveelheid songstyles voor de PSR 9000 en de 9000 pro. Bij deze styles zijn apparte files voor de OST toegevoegd. Is het mogelijk om deze files te combineren zodat de OST ook toegankelijk wordt voor de Tyros 2? Of bestaat de mogelijkheid om de OST file uit te lezen zodat ik handmatig de OST aan de style kan toevoegen en opnieuw saven op Tyros niveau? Wie kan mij advies hierover geven? |
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
toetsie |
Geplaatst - 11/12/2007 : 14:02:07 Enne Pail, is het gelukt ???
we zijn allemaal reuze benieuwd

groetjes Toetsie
www.hennyvanderveeke.nl |
PaulT2 |
Geplaatst - 20/11/2007 : 12:01:13 Frans,
Bedankt voor je info. Ik ga een poging wagen.
Groet,
Paul |
theplayer |
Geplaatst - 17/11/2007 : 18:56:15 Hallo,
Ik denk dat je de OTS-files (One Touch Setting dus geen OST) met het kladblok kunt openen. Maar veel zul je er niet aan hebben, omdat de 9000 andere klanken heeft dan de Tyros. Als je aan die styles OTS wilt toevoegen doe je het volgende. Kies de style op de Tyros Maak een klankcombinatie voor var.1. Druk op memory en dan op OTS1. De OTS-instelling wordt nu toegevoegd. Doe hetzelfde met var2,3 en 4 Op die manier kun je voor iedere variatie een OTS toevoegen, maar wel een die je zelf goed vind klinken. Als er een is die niet bevalt, kun je door nogmaals memorie en de OTS de drukken de oude overschrijven. En dan doe je nog even de rest van die files. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
Robbie |
Geplaatst - 17/11/2007 : 17:40:50 Ik weet het niet hoe dit werkt of uberhaupt werkt. Ik ben dus ook benieuwd of het kan. ?????????????????javascript:insertsmilie(' ') Question  |