O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
n/a |
Geplaatst - 22/02/2008 : 11:35:38 Bij deze een linkje aan de midifilesplayers Midifiles omzetten naar bladmuziek. AUB
http://www.notation.com/DownloadNotationPlayer.htm
sis |
8 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
laakies |
Geplaatst - 01/03/2008 : 14:44:32 Hoi Sis,
Bedankt voor de url link, het is een fantastisch programma tot zover ik er mee gestoeid heb.
Heb nu de bladmuziek van het nummer wat ik fijner vindt om het te leren spelen. Daarna kan ik mijn eigen style en registraties maken op dit nummer.
Om mee te spelen met een midifile vind ik persoonlijk waardeloos, maar de muziek-notatie kan ik heel goed gebruiken.
Daar ik zelf niet weet of het mogelijk is van een midifile een style te maken houd ik me dus maar alleen bezig om de bladmuziek te gebruiken en er zelf een style bij te vinden.
Is het trouwens mogelijk om van een midifile een style te maken?? ik weet bij god niet hoe dat dan eventueel moet op myn tyros 1.
Ik ga dit programma de gedurende tijd goed uitproberen, en als het me bevalt ga ik het ook aanschaffen, de prijs valt ook wel mee als je bedenkt wat blad muziek kopen kost.
Tot zover bedankt.... Groetjes van Toine
Als je niets probeert, zal het ook nooit lukken |
n/a |
Geplaatst - 29/02/2008 : 10:07:17 Kijk jongens dit noem nou eens respect hebben voor mijn bijdrage, kan lang niet van iedereen gezegt worden. Hopelijk hebben jullie er nog jaren plezier van. Groeten sis |
Jackyboy |
Geplaatst - 29/02/2008 : 09:46:44 Heee SIS , dit had ik nog niet door, hartstikke bedankt, nu kan ik er iets mee doen en de akkoorden, tja.. die zoek er door proberen er wel bij. Ben erg blij met dit programma want er zijn heel veel midi's waar ik de bladmuziek niet van heb. groetjes Jack |
guyske |
Geplaatst - 29/02/2008 : 09:30:53 Hey sis, bedankt daar zocht ik al heel lang naar, ik gebruik midi's, schakel kanalen uit om die dan mee te spelen. Ik heb veel midi's van nooit uitgebrachte muziek (veel Russische bv), muziek is te vinden bij hard zoeken maar er zitten echte juweeltjes tussen. Nogmaals bedankt voor het delen. 
The way to go, heerlijk die Tyros 2 |
n/a |
Geplaatst - 29/02/2008 : 06:37:59 quote: Originally posted by Jackyboy
Dank je wel, een leuk programma om midi's zichtbaar te maken. Alleen kost het nog al wat a viertjes want toen ik "naar de kermis" wilde uitprinten koste me dat maar liefst 40 bladzijdes printpapier. Dus toch maar eens rondneuzen of ik hem ergens anders kan krijgen.
Jack
Hallo Jack, je moet eens kijken bovenaan dit programaatje, daar zie je in eerste instantie ( all part's staan ). Daar kan je een keuze maken welke partituur je wil afdrukken, bvb. solo-bas-guitare enz... Voor mijn leerlingen druk ik meestal de solo af en zet de accoorden er zelf onder. Misschien helpt dit jou A4 'tjes te besparen ? Je moet het eens proberen. Groeten sis |
Jackyboy |
Geplaatst - 28/02/2008 : 21:47:19 Dank je wel, een leuk programma om midi's zichtbaar te maken. Alleen kost het nog al wat a viertjes want toen ik "naar de kermis" wilde uitprinten koste me dat maar liefst 40 bladzijdes printpapier. Dus toch maar eens rondneuzen of ik hem ergens anders kan krijgen.
Jack |
Sneakyman |
Geplaatst - 26/02/2008 : 14:11:49 Hallo Sis,
Ik heb alleen de uitgebreide versies geprobeerd, en heb toen gekozen voor composer. Deze gebruik ik nu altijd. Maar zie dat deze totaal gratis is geen trial . Dus als die trial verlopen is, ga ik misschien deze wel proberen. Bedankt voor de link .
Gr. Menno  |
n/a |
Geplaatst - 26/02/2008 : 11:58:30 Iemand al gedownload en mee gewerkt ? Gaat goed hé   sis |