Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Overige onderwerpen
 C'est la vie Rene Riva wie heb hem al gespeeld

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
MrBoembas Geplaatst - 04/03/2008 : 14:22:04
Hoi Allemaal,

Wie van jullie heb al C'est la vie gespeeld op de Tyros2? En met welke registratie hebben jullie het nummer gespeeld?

Grtz,

Daniel.
5     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
Sneakyman Geplaatst - 06/03/2008 : 21:37:16
Hallo

Ja, ik maak ook eigenlijks altijd mijn eigen midi's ( probeer het tenminste ) want is inderdaad veel mooier en leuker, naar je eigen style, wat jij zelf leuk vind. Maar toch, kan je als je midi file pakt, alles aanpassen, voices etc.. Hierdoor krijg je volgens mij wel de kwaliteit van de tyros (2). Dit kan via mixing console, en als je het dan wil saven op een midi: ga dan eerst naar song editor, en daarna druk je op mixing console, en dan exit bij mixing console als je klaar bent. Daarna heb je de song editor weer voor, waar een execute staat en save, eerst executen dan saven . Dan heb je gewoon de kwaliteit van de tyros (2)

Gr. Menno
n/a Geplaatst - 06/03/2008 : 06:54:11
Grapje , ik heb het nummer hier op mp3 , zal eens voor jullie kijken wat ik kan doen , registratie enzo
sis
MrBoembas Geplaatst - 06/03/2008 : 03:13:44
Hoi,

nee ik heb hem zelf ook gespeeld op een Tartelstyle uit de Tyros2 en die verbouwd. Maar ik was gewoon nieuwsgierig of jullie het nummer ook hebben gespeeld ;) Omdat het nummer verdacht veel op die style leek wilde ik wel eens weten of iemand andere met een vrij unieke registratie kwam zoals een dance versie ofzo van dit nummer. En haha Midifile.nl verkoopt die midifiles maar die klinken lang niet zo goed als de tyros2 styles als je die een beetje verbouwd klinken ze veel beter dan de midifiles die te koop zijn. Ik ben zelf ook van Midifile.nl / TMF Online en Mididesign lid dat ik af en toe daar een filetje koop maar dan luister ik die alleen om daarna zelf na te spelen.

En SIS kom eens met een hele unieke registratie van dit nummer een Klassieke tiroler versie :P haha.

Groetjes.
Daniel,
Sneakyman Geplaatst - 05/03/2008 : 18:07:21
Waarom reageer je er dan op . ( echt niet beledigend of boos bedoeld hoor...)

Ik ken het hele liedje niet, maar misschien werkt google wel :

Ga naar www.google.nl en zoek dan op C'est la vie midi
( + teken laat url link stoppen, dus kon volle url niet geven...)

Dan vind je allemaal mensen die het zelf ingespeeld hebben en gratis weggeven, dus ook niet illegaal of tegen de regels van dit forum.

Midi inladen via usb stick bijvoorbeeld in keyboard, en dan kan je zien wat voor instrumenten je kan gebruiken. Daar zijn midi's weer handig voor

Trouwens misschien volgende keer handig als je er even achter zet van welke persoon je het wil. Met bijna elk liedje heb je meerdere personen die de titel hetzelfde hebben, maar toch totaal anders is.

(EDIT)

Ow, sorry, zag dat je artiest naam wel in titel had staan, heb dus nog even gekeken:

Hoort wel midi samples waar je iets aan kan hebben, gewoon zoeken naar de voices die er het meest op lijken ( op de tyros (2)), anders moet je hem kopen...
Hier is een voorbeeld sample: http://www.midifile.nl/midi_info.php?id=730&sorteer=
( is 1 credit, en 1 credit kost ongeveer 14,50, dat is nogal veel )

Gr. Menno
n/a Geplaatst - 05/03/2008 : 17:18:12
Ikke , maar ik geef geen geheimen prijs
sis

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000