O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Gerrie |
Geplaatst - 04/04/2008 : 11:51:22 Hallo tyrosfans.
Ik ben al een tijdje in het bezit van een tyros2 en ik volg aandachtig jullie forum. Nu heb ik een vraagje. Als je een ritme variatie ABCof D gebruikt en je wil een fill-in. Dan heb je maar een keus per ritme. Als ik bijv in main variatie A speel en ik wil een fill-in. Dan kan ik alleen maar op A drukken. Als ik op B druk dan verandert mijn begeleiding.Hij blijft dan op B staan. hoe kan ik dit oplossen? Graag jullie idee hier over.
Groeten Gerrie |
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Heiko |
Geplaatst - 05/04/2008 : 14:13:25 ps Je kunt ook nog de wissel tussen variaties vastleggen op een pedaaltje, dan hou je je handen vrij. En / of alles weer onder een registratie opslaan.  Grtz, Heiko |
Gerrie |
Geplaatst - 05/04/2008 : 12:24:13 Tyrosfans,
Ja zo doe ik het meestal ook. Maar ik dacht misschien kan het ook nog op een andere manier. Dat er onder ABC of D een fill-in zit en dat ie dan weer automatisch terugkeert naar de gekozen main-variatie. Maar als dat niet kan, dan maar zo. Bedankt voor jullie reacties.
Groet Gerrie |
ROMANTIKO |
Geplaatst - 04/04/2008 : 13:19:57 hallo Gerrie bij vele stylen kan je gewoon efkes op de break duwen,of in sommige stylen op intro1 dan krijg je ook een fill inn,groetjes ROMANTIKO |
Heiko |
Geplaatst - 04/04/2008 : 12:01:23 Hoi Gerrie, Mischien te simpel gedacht, maar ik schakel gewoon terug naar A wanneer de fill bijna op het eind van de maat is. Grtz, Heiko |