O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
laakies |
Geplaatst - 04/06/2008 : 21:51:49 Hallo beste Tyros fans,
Ik zit ik in een tweestrijd wat te doen, mischien kunnen jullie me op weg helpen, of een advies geven.
Momenteel bezit ik de Tyros 1, ben een matige speler vnl in huiselijke kring, en puur als hobby naast mijn drukke baan om de stress proberen weg te spelen
Nu wou ik graag overschakelen naar de Tyros 2 omdat daar op dit moment ontzettend vele extra's bijgeleverd worden, echter weet ik dat de Tyros 3.... in Oktober uit gaat komen, heb diverse speculaties op diverse fora gelezen, en zou het mij dit waard zijn om te wachten???
De prijs van de (kale) Tyros 3 zal beduidend hoger liggen als de Tyros 2.
Ook weet ik dat de inruil prijs van mijn Tyros 1 na de lancering Tyros 3 ook weer lager zal liggen.
Zou of zal het wachten me veel meerwaarde geven?? daar ik toch maar een matige speler ben?
Ook kan ik overschakelen naar de Tyros 2 en over een jaartje maar weer eens kijken en weer ga inruilen met bijleggen.....
Tsjonge, het grootste probleem is dat ik op het financiele vlak niet hoef te kijken, maar om onnodig geld over de balk te gooien vind ik ook sonde.
Jullie denken nu waarschijnlijk, wat is nou 4 maanden wachten en dan de keuze maken; inderdaad da klopt, maar wou een half jaar geleden al de Tyros 2 aanschaffen.
Hopelijk herkennen jullie jezelf in deze tweestrijd wat te doen, maar een serieus woordje van de tyrosfans kan me toch beter doen nadenken.
Groetjes en bedankt alvast voor jullie reactie,
Toine vd Laak
Tyros 1 + Stagepass 300 |
8 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
ROMANTIKO |
Geplaatst - 09/06/2008 : 22:11:15 volgens mij ben je beter met de dvds van OOstendorp,ik heb ze allemaal de pare nrs zijn voor gevorderden met koen Vergoossen zeer veel technic en de onpare zijn van Marco Riedijck vind ik iets leuker maar je kan er ook veel van leren althans mijn opinie groetjes RIKO |
laakies |
Geplaatst - 09/06/2008 : 21:48:04 Hoi,
Ik hoop ook dat er nog veel plezier aan zal beleven, maar daar ben ik niet bang voor.
Wat bevelen jullie me aan; de dvd van stap voor stap, of de dvd van oostendorp zelf deel 5-10 ( gevorderden) daar ik zelf al een T1 heb gehad.
een beetje wegwijs in deze super machine lijkt me geen overbodige luxe.
Toine
Tyros 2 + Stagepass 300 |
ROMANTIKO |
Geplaatst - 09/06/2008 : 19:25:23 hallo TOINE je zal er veel plezier aan beleven,ik heb mijn tyros2 al bijna 3jaar en ik vind nog steeds nieuwe uitdagingen en verrassingen;gewoon een supermachine!!ROMANTIKO |
T-Rossie |
Geplaatst - 09/06/2008 : 18:05:33 Gefeliciteerd ! ..........je zult er geen spijt van krijgen. |
laakies |
Geplaatst - 09/06/2008 : 17:33:20 oeps, mijn handtekening is inmiddels veranderd
Tyros 2 + Stagepass 300 |
laakies |
Geplaatst - 09/06/2008 : 17:31:02 Hallo Tyros vrienden,
Na veel wikken en wegen;
Ik heb het afgelopen week-end een gebruikte Tyros 2 gekocht,deze is niet van nieuwt te onderscheiden, 80 gb harddisk,+ 1024 interngeheugen, een hoop midifiles,styles afin noem het allemaal maar op, de orginele boxjes zaten er niet bij, maar ik heb toch een stagepass 300, dus dat vond ik niet erg.
Ik ben nu alles een beetje aan het door worstelen, omdat sommige dingen toch wat anders zijn als bij de T1, dus jullie zullen me mischien wat vaker zien terug komen op dit forum.
Ik ben superrrrrr blij met deze machine, wat een sound, en mogelijkheden.
Nou ga weer vlug verder to later......
Groetjes van Toine
Tyros 1 + Stagepass 300 |
T-Rossie |
Geplaatst - 04/06/2008 : 23:00:38 De T2 is tov van de T1 al een enorme vooruitgang en je zult daar jarenlang veel speelplezier aan hebben.
Als je voor 'nieuw' wilt gaan (en ruim in de slappe was zit ) is er één beste keuze : T3 (waarschijnlijk ben je in Q1 van 2009 aan de beurt)
Een alternatief is een gebruikte Tyros2 die in staat van nieuw is.... dat scheelt een hoop duiten. De meeste 2ehands T2's beschikken ook wel over die extra's (memory, HD etc.)
|
dave |
Geplaatst - 04/06/2008 : 22:31:47 hallo tione,
ik zou gewoon voor de tyros 2 gaan. ze zijn een stuk goedkoper en omdat je toch puur voor de hobby speelt heb je de handen vol aan een tyros 2. de tyros 3 zal denk ik een soort update zijn van de tyros2, want ik denk niet dat ze met een machine uitkomen met allerlei nieuwe snufjes.ik zou voor de 2 gaan
dave |
|
|