Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Overige onderwerpen
 importeren

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
rita Geplaatst - 12/02/2010 : 21:08:01
hallo allemaal
ik heb even een vraag, ik heb bladmuziek van g, joling, ik hou er zo van,
nu heeft een vriendin mij dit nummer. wat zij van internet heeft gedownload. naar mij toegestuurd,
Dit heb ik geript, zodat ik alleen de woorden ooo ik hou er zo van heb,
dit heb ik via wavepad gedaan, 16 bit en 43100 hz en op usb stick
gezet.
nu is mijn vraag hoe krijg ik hem in mijn t3 en het liefst als multipad. bvd voor oplossing, grtz ryta
8     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
rita Geplaatst - 14/02/2010 : 21:00:01
hallo allemaal
ik wilde even vertellen, dat het gelukt is!!
waarschijnlijk heeft het toch aan wave pad gelegen, dat het niet lukte .
Ik had het bestand naar mijn zus gestuurd, die heeft het met media editor geript en opgeslagen, naar mij terug gestuurd, ik heb het volgens dvd met ruud zijn uitleg in t3 gestopt, ennnnnnn hij pakt het gelijk!!!!!!!
Ik wilde het even melden omdat er toch weer mensen van het forum met me mee gedacht hebben grtz ryta
rita Geplaatst - 13/02/2010 : 15:15:59
hallo nogmaals
ik heb het nu nogmaals geprobeerd, nu met een cd in mijn laptop
en daar een stukje afgehaald, de zelfde procedure gevolgd,
en weer geeft hij aan unsupported, hij laad hem in, dat zie je
en op het eind zegt hij unsupported format
mag ik zo brutaal zijn en het muziekje wat ik wil hebben, naar 1 van jullie op sturen, via email adres, en dat jullie kijken . of het lukt.
dan weet ik in ieder geval, als jullie het wel lukt, ik waarschijnlijk iets over het hoofd zie!!
maar ik doe alles volgens ruud zijn uitleg, aan het muziekje ligt het toch niet, want van de cd doet hij het ook niet grtz ryta
rita Geplaatst - 13/02/2010 : 14:08:58
hallo frans, ja op de t 2 wel maar niet op de t 3
alles precies gedaan zoals ruud verteld , je ziet hem ook inladen, alleen dan in eens, als hij aan eind van inladen is, staat er unsupported en dan pakt hij hem niet grtz ryta
fransonline Geplaatst - 13/02/2010 : 12:43:30
Op de eerder genoemde DVD van Ruud staat dit proces uitvoerig beschreven.
Heb je al eens geprobeerd om een wav van de workshop in de Y3 te krijgen?
Als dát namelijk lukt, dan weet je in ieder geval dat je het proces beheerst. En is er mogelijk toch iets fout met het geripte nummer.

Groetjes,
Frans
www.mijntyros.nl
rita Geplaatst - 13/02/2010 : 11:05:16
ja sorry tikfout grtz ryta
tyro Geplaatst - 13/02/2010 : 08:04:11
Is de wav-file 43100 hz of is dit een typfout.
Dit moet 44100 hz zijn anders werkt het niet op de Tyros.

Als dit het geval is, dan de wave met de pc opslaan als 44100hz/16bit.

Gr. Wim
rita Geplaatst - 13/02/2010 : 07:55:03
ja, zo heb ik het ook gedaan.of moet ik het anders inladen, heb het nu dan via een lege bank in expantion gedaan willekeurig nummer.Alles gaat nl goed, je ziet hem inladen en dan bijna op het eind, of al op het eind zegt hij ineens, wave is un unsupported format, het gaat maar om een geknipt stukje, dus de grote kan het volgens mij ook niet zijn en ik heb ook genoeg geheugen.
ik vond het juist zo goed van mezelf dat ik dit allemaal in mijn eentje gedaan had en u op het eind lukt het niet snik snik grtz ryta
bertus Geplaatst - 12/02/2010 : 22:11:44
Hallo Rita, kijk even op de laatste workshop Dvd die we van Oostendorp thuis hebben gekregen, daar staat dacht ik iets daarover op. Je moet die wavebestanden apart knippen en opslaan, daar werd het programma nero wave creator gebruikt, dit even uit mijn hoofd.

Groet, Bert

Heerlijk die Tyros3!

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000