O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Hanswiel |
Geplaatst - 14/09/2010 : 09:15:04 Hoi,
Ik stuurde een aantal keren een MP3 naar de jukebox. Alle keren mislukte het. Ben S heeft mij goed geholpen zodat via een ""omweg"" de MP3's alsnog in de jukebox staan.
Oorspronkelijk heb ik op het forum (in het profiel) een email-adres gebruikt. Het verzenden van een MP3 met dat oorspronkelijke adres leverde geen problemen op. Sinds 2 maanden is dat email-adres gewijzigd en heb ik mijn profiel ook gewijzigd. Bij een drietal testen blijkt nu dat het verzenden van een MP3 met het oude email-adres WEL lukt, maar met het nieuwe adres niet.
In beide gevallen gebruikte ik het email-adres dat ook in mijn profiel stond.
Wie weet wat er aan de hand kan zijn?
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde. Lang leve de vreugde |
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Ben |
Geplaatst - 14/09/2010 : 10:13:49 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Hanswiel
Hoi Ben,
Alle instellingen staan goed volgens mij, want,.....ik kan aan Jan en Alleman mails (met bijlage)sturen die goed aankomen, behalve aan de jukebox.
Ik krijg van de nieuwe provider ook niets terug wat niet afgeleverd kan worden.
Zou het iets te maken kunnen hebben met de administratie van het forum waar een ""oud"" email-adres is blijven hangen???
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde. Lang leve de vreugde
Hoi Hans ,
Het probleem kan ook bij de server van Ben S zitten. want als je naar andere wel kunt sturen met bijlage zou het ook naar Ben S moeten kunnen. Dat laatste lijkt me vrij onwaarschijnlijk maar je zou het eens kunnen navragen bij de heren van dit forum.
Groetjes Ben
|
Hanswiel |
Geplaatst - 14/09/2010 : 09:57:05 Hoi Ben,
Alle instellingen staan goed volgens mij, want,.....ik kan aan Jan en Alleman mails (met bijlage)sturen die goed aankomen, behalve aan de jukebox.
Ik krijg van de nieuwe provider ook niets terug wat niet afgeleverd kan worden. Volgens de provider mag de bijlage 25mb zijn.
Zou het iets te maken kunnen hebben met de administratie van het forum waar een ""oud"" email-adres is blijven hangen???
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde. Lang leve de vreugde |
Ben |
Geplaatst - 14/09/2010 : 09:41:16 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Hanswiel
Hoi,
Ik stuurde een aantal keren een MP3 naar de jukebox. Alle keren mislukte het. Ben S heeft mij goed geholpen zodat via een ""omweg"" de MP3's alsnog in de jukebox staan.
Oorspronkelijk heb ik op het forum (in het profiel) een email-adres gebruikt. Het verzenden van een MP3 met dat oorspronkelijke adres leverde geen problemen op. Sinds 2 maanden is dat email-adres gewijzigd en heb ik mijn profiel ook gewijzigd. Bij een drietal testen blijkt nu dat het verzenden van een MP3 met het oude email-adres WEL lukt, maar met het nieuwe adres niet.
In beide gevallen gebruikte ik het email-adres dat ook in mijn profiel stond.
Wie weet wat er aan de hand kan zijn?
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde. Lang leve de vreugde
Hoi Hans ,
* Waren beide e-mail adressen bij de zelfde provider ? * Als dat niet zo is kan het zijn dat de één het versturen van grote bestanden wel ondersteund en de ander niet. (dit kun je meestal op de websites van de providers terug vinden) * Lukt het versturen zonder bijlage wel met beide adressen? * Controleer of de e-mail instelling goed staan vooral de (SMTP SERVER deze is voor uitgaand e-mail verkeer en de POP SERVER is voor inkomend verkeer) * En dan als laatste verstuur je via outlook of via webmail (hotmail of zo?)
Groetjes , Ben
|
|
|