Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Overige onderwerpen
 Even voorstellen

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
ronweb1 Geplaatst - 22/11/2010 : 18:23:48
Mijn naam is Ron Weber. Ik ben geboren op 1 september 1953 in Den Haag. Al van kleins af aan ben ik helemaal 'gek' van muziek en alles wat daar mee te maken heeft. Volgens 'overlevering' kon ik zelfs eerder zingen dan dat ik kon lopen en praten; en die 2 dingen kon ik toch echt al toen ik 11 maanden oud was! Na de kleuterschool (aan het Westhovenplein) ging ik (zoals iedereen natuurlijk) naar de Lagere School. Dit werd de Openbare Lagere School aan de Pieter Langendijkstraat. Hier had ik in de 3e klas een onderwijzeres, die prachtig hobo kon spelen. Hier werd mijn belangstelling voor het zelf bespelen van een instrument, nog verder aangewakkerd. Eindelijk, in de 5e klas mocht ik naar muziekles. Braaf iedere woensdagmiddag naar les, maar studeren.....ho maar! Ik speelde alles uit mijn hoofd met mijn boekje braaf voor mijn neus. Ik kon echt geen noot lezen. Dat is tot op de dag van vandaag nog zo.

Voor mijn 12e verjaardag een heuse gitaar, ondanks dat ik géén noot kon lezen. Met vriendjes heel veel plezier gehad. In allerlei bandjes gespeeld en sinds een paar jaar bezig met keyboardspelen.
Eerst een PSR510 die ik van mijn moeder kreeg. Vrij snel daarna overleed ze en kreeg ik ook haar 2e (ook een PSR510) keyboard.

Gaandeweg via inruilen naar een PSR 630, een PSR 2100, een Tyros 1 en nu de TYROS 2 (ocassion weliswaar, maar ziet en speelt prachtig!).

Tot zover een eerste kennismaking met mijn persoontje,

met vriendelijke groeten,

Ron Weber


met vriendelijke groet,

Ron Weber.
2     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
theplayer Geplaatst - 22/11/2010 : 18:59:42
Hallo Ron,

Hoewel ik een knap eind van moerwijk af woonde kwam ik er toch vaak.
Ben daar dus nog een beetje bekend.
Ben er nu zo'n 42 jaar weg, maar heb er nog steeds een zuster wonen.
Vandaar dat ik er nog wel eens kom.
Woon nu in de kop van Overijssel.
Natuurlijk wil ik je welkom heten op dit forum.
Gastvrij als we hier zijn, kun je er altijd met je vragen terecht.
Ik zag dat je al goed begonnen was met je midivraag.
Groetjes,



Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
Ga naar mijn Tyrossite
fransonline Geplaatst - 22/11/2010 : 18:56:28
Bedankt Rob voor je introductie.
Interessant om jouw ontwikkeling te lezen, zo heeft iedereen weer een ander pad bewandeld om te komen waar je nu bent.
Het voorbeeld van je onderwijzeres dat jou inspireerde is denk ik iets wat we allemaal weer op een andere manier hebben beleefd, áls er maar voorbeelden zijn!
Veel succes met je T2 en de combinatie met andere muziek hardware.

Groetjes,
Frans
www.mijntyros.nl

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000