Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Overige onderwerpen
 orgelgeluid

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
rita Geplaatst - 09/03/2011 : 21:20:20
hallo allemaal,
Ik ben de Amarado Tico, bladmuziek gearrangeerd door Ruud, die we gekregen hebben bij de T3, aan het instuderen!!
Echter nog niet zo snel als Ruud
Nu wil ik graag de zelfde orgel geluiden gebruiken die Ruud gebruikt!!!
Hoe kom ik hier achter? mss reactie van Ruud?
bvbd grtz ryta
4     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
Ruud Geplaatst - 12/03/2011 : 09:22:27
Hallo Ryta,

Ik heb vandaag en gisteren als test het bestand een aantal malen met Internet Explorer proberen te downloaden. Op een of andere manier is het niet stabiel, want het wisselt bij mij tussen 30MB en 229MB en geeft inderdaad aan dat het bestand beschadigd is.

Met een andere browser heb ik het niet geprobeerd. Ik denk dat Henk er even naar moet laten kijken om het probleem op te lossen.

Ik heb je inmiddels via een andere link het bestand gemaild en een PM gestuurd, zodat je toch geholpen bent en vooruit kunt.

Groet, Ruud
rita Geplaatst - 11/03/2011 : 10:56:01
goedemorgen Ruud
ik heb op mijn laptop. op de klantendownload wat jij zei 29jan2010 proberen te downloaden, echter hij stopt bij 30MB en zegt beschadigd, hij gaat gewoon niet verder!!!
Toen in samenwerking met mijn man op zijn p.c., stopt weer! na 50 MB
en wederom beschadigd kan niet openenen! 7 zip ook gedownload!
Zou dit aan browser liggen? wel jammer! grtz ryta
rita Geplaatst - 10/03/2011 : 19:28:42
ok, ruud hastikke bedankt voor reactie en advies, ik ga het doen!!! grtz ryta
Ruud Geplaatst - 09/03/2011 : 22:03:37
Hallo Ryta,

Ik heb hiervoor verschillende orgelinstellingen gemaakt in de sectie Organ Flutes en daarvan de registratiebank AmoradaTico gemaakt,
Deze registratie bevindt zich bij de downloadbestanden die bij de dvd horen.

Als je dat nog niet gedaan hebt, kun je die downloaden via de Klanten Downloads van de Tyros3 website (http://www.ty3.nl/tyros_3_support).
Inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord en scrollen naar de downloads van 29 januari 2010. De uitleg staat erbij.
De registraties zijn ook op de T4 te gebruiken.

Het tempo van de registraties AmoradaTico is 123. Als je deze in een langzamer tempo wilt spelen, kun je het gewenste tempo instellen en de Freeze functie gebruiken. Zorg er wel voor dat je in het Freeze menu Tempo hebt aangevinkt. Daar kom je via Direct Access -> Freeze.

Groet, Ruud

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000