O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Hanswiel |
Geplaatst - 19/04/2011 : 16:03:42 Hoi,
Het volgende liedje dat ik ga instuderen i ""Non, Je Ne Regrette Rien"". Voor de senioren onder ons een absolute Franse hit.
Normaliter heb ik geen problemen met style's e.d. maar in dit geval kan ik niet bij D.O.O. maar ook niet bij Hage een geschikte songstyle vinden, en derhalve ook niet kopen dus.
Weet iemand een geschikte style en weet je dan ook waar ik die kan bestellen. (Mijn hoop is een beetje gevestigd op onze Belgische vrienden op het forum i.v.m. de Frans-taligheid misschien)??
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde. Lang leve de vreugde
|
9 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
MMO |
Geplaatst - 03/01/2022 : 16:40:47 Ik denk dat hij je reactie 11 jaar later, zeker op prijs zal stellen. :) |
Megat |
Geplaatst - 05/11/2021 : 14:59:02 Dag Daniel en anderen, Na de mooie uitzendingen op tv van ‘Chansons’ van Matthijs van Nieuwkerk en Rob Kemps ben ik ook weer wat franse liedjes gaan spelen. Zodoende kwam ik ook weer uit bij ‘ Non, je ne regrette rien’ en kon er ook een goed passende style bij vinden. Ik heb de aanbeveling van jou gevolgd en ik ben dik tevreden met het resultaat. Dank je wel
|
MrBoembas |
Geplaatst - 21/05/2011 : 21:53:25 Hey Hans,
In de Tyros-2 had je een style Enka 1, die verdacht veel op het liedje "Non, Je Ne Regrette Rien" leek, je moet de style alleen wel een klein beetje aanpassen en dan is die prefect voor dit nummer.
Veel succes,
Grtz,
Daniel. |
Hanswiel |
Geplaatst - 12/05/2011 : 08:29:02 Hoi,
Iedereen bedankt voor de tips.
Met muzikale groet, Hans
|
didibonnie |
Geplaatst - 10/05/2011 : 21:12:27 waarde non je ne regrette rien van edith heet in het engels no regrets so ikdenk wel dat er een registratie bestaat voor no regrets op je musicfinder mvg ides |
ROMANTIKO |
Geplaatst - 21/04/2011 : 18:25:29 Hallo Hans ik heb je een email verstuurd naar je site (trouwens prachtige site)groetjes ROMANTIKO |
Hanswiel |
Geplaatst - 21/04/2011 : 07:47:45 Hoi,
Bedankt voor de medewerking.
Met muzikale groet, Hans
|
fransonline |
Geplaatst - 19/04/2011 : 18:26:47 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Postman
Hoi Hans, Je kan natuurlijk ook van het midi file een style maken Met vriendelijke groet, Harry
Harry: Het is een midifile... en verder lost jouw antwoord niets op. Hans heeft het niet over een midifile gehad, dus kan hij er ook geen style van maken.
Hans: je kunt een midifile downloaden op: http://www.saturn-soft.net/Music/Music1/MIDI/Chanson/Menu.htm en deze mogelijk als basis gebruiken.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
Postman |
Geplaatst - 19/04/2011 : 16:36:39 Hoi Hans,
Je kan natuurlijk ook van het midi file een style maken
Met vriendelijke groet, Harry |