Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Overige onderwerpen
 Website voor instellingen

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
Hanswiel Geplaatst - 22/05/2011 : 10:59:51
Hoi,

In april heb ik een website geopend.

De bedoeling van deze site is om instellingen (in b.v. de gezondheidszorg)te bereiken met het aanbod om GRATIS een muzikale avond te verzorgen. Als er forumleden zijn die een instelling weten in de Achterhoek e.o. dan zou ik dat graag horen.

Kijk eens rustig rond op de website. Als er nog iets is wat ik zou moeten wijzigen, dan sta ik daarvoor open.

Klik op onderstaande link om naar de website te gaan.
http://www.tognog-music.nl/

Met muzikale groet,
Hans

- Muziek is vreugde
- Musik macht freu(n)den

11     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
tyros2 Geplaatst - 24/05/2011 : 20:47:21
Waarvan akte.

Fijne vakantie toegewenst.

Muzikale Groet
Henk
F.van Holten Geplaatst - 24/05/2011 : 15:59:16
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tyros2

Beste Frans.

Het is niet kwaad bedoelt maar juist mensen die hier een vraag
over hebben komen dagelijks op het forum en weten dus als geen ander
dat er een uitgebreide zoekfunctie bestaat.
Wanneer hier gebruik van was gemaakt dan had met een zee van informatie gehad omtrend dit gegeven.

Dat het forum ook bestaat uit vrouwelijk schoon is mij als geen ander bekend, maar ben bewust met Mijne Heren begonnen omdat het ook de Heren waren die deze vraag stelden.

Maar nogmaals het is niet kwaad bedoelt integendeel ik probeer alleen maar te voorkomen dat we dit verhaal/discussie niet weer van
voren af aan oprakelen.

Muzikale Groet
Henk




Beste Brave Henk

Ik stelde aan Hans een normale vraag, die met een normaal antwoord van Hans werd afgedaan.
Dus deze stelling was eigenlijk al over, tot jij met een reactie kwam die het verhaal onnodig en tactloos verlengde.
Wij weten allemaal de zoekfunctie te vinden, maar een waarschuwing aan een medelid kan nooit geen kwaad, een foutje is zomaar gemaakt.

En kijk eens op de prachtige site van Hans onder reactie's, blijkt het toch niet zo vreemd te zijn.(zag ik later)

Verder ben gewend dat er tegen mij word gereageerd, en niet over mij

Maar ik respecteer een ieder zijn mening, dus ook de die van jou

Voor mij einde topic (als de aswolk meezit, vakantie)


Grt.
Frans
T3-xxl
Bose L1 compact
fransonline Geplaatst - 24/05/2011 : 12:30:59
Bedankt voor je toelichting, die ik begrijp!

Groetjes,
Frans
www.mijntyros.nl
tyros2 Geplaatst - 24/05/2011 : 12:17:03
Beste Frans.

Het is niet kwaad bedoelt maar juist mensen die hier een vraag
over hebben komen dagelijks op het forum en weten dus als geen ander
dat er een uitgebreide zoekfunctie bestaat.
Wanneer hier gebruik van was gemaakt dan had met een zee van informatie gehad omtrend dit gegeven.

Dat het forum ook bestaat uit vrouwelijk schoon is mij als geen ander bekend, maar ben bewust met Mijne Heren begonnen omdat het ook de Heren waren die deze vraag stelden.

Maar nogmaals het is niet kwaad bedoelt integendeel ik probeer alleen maar te voorkomen dat we dit verhaal/discussie niet weer van
voren af aan oprakelen.

Muzikale Groet
Henk
fransonline Geplaatst - 23/05/2011 : 18:07:31
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tyros2

Met alle respect Heren maar deze discussie hebben we reeds eerder vele malen gevoerd.
Laten we nu niet weer van voren af aan beginnen want dat is regelrechte bevuiling van het forum.

Muzikale Groet
Henk


Om een vraag van een forum lid af te doen met 'bevuiling' vind ik denigrerend.
Frans (vH) stelt een vraag waar hij tegen op loopt en denk ik een terechte vraag: het kan niet duidelijk genoeg zijn!
Je zou hem tenminste een link kunnen geven waar volgens jou alles al duidelijk is aangekaart in dit forum.

Minder belangrijk maar toch irritant is jouw aanhef: 'Mijne heren'
Je vergeet eventjes mooi alle vrouwelijke leden!

Groetjes,
Frans
www.mijntyros.nl
Hanswiel Geplaatst - 23/05/2011 : 17:59:27
Hoi,

Ok, ik heb gezocht en gevonden.
Mij hoor je er niet meer over.

Zelfs mijn eigen nummers moet ik aanmelden lees ik.
Nou ja, zal wel.

Met muzikale groet,
Hans

Muziek is vreugde,lang leve de vreugde
Musik macht freu(n)den
tyros2 Geplaatst - 23/05/2011 : 13:26:27
Met alle respect Heren maar deze discussie hebben we reeds eerder vele malen gevoerd.
Laten we nu niet weer van voren af aan beginnen want dat is regelrechte bevuiling van het forum.

Muzikale Groet
Henk
Hanswiel Geplaatst - 23/05/2011 : 08:22:13
Hoi Frans,

Ik kan mij niet voorstellen dat alle bands die in het week-end op feesten en partijen spelen iets aan Buma/Stemra hoeven af te dragen.
Heeft dat niet iets met ""besloten gelegenheid"" te maken?
Op Google vond ik daarover het volgende:

Hoe zit het met BUMA/STEMRA rechten?
Indien een feestavond wordt gehouden in een daarvoor aangewezen gelegenheid (een café, restaurant, zalencentrum o.i.d.) dan is de afdracht van deze rechten al geregeld door de gelegenheid waar het feest wordt gehouden. Anders is het, als u muziek maakt (of laat maken) op bijvoorbeeld een straat of een plein. In dat geval zal u er voor moeten zorgen dat de benodigde rechten worden afgedragen (denkt u dan ook om de benodigde vergunningen).
En let op: het is altijd de opdrachtgever die de rechten moet afdragen.


Met muzikale groet,

Hans

Muziek is vreugde,lang leve de vreugde
Musik macht freu(n)den
F.van Holten Geplaatst - 22/05/2011 : 19:24:29
Hans

Ik vraag mij af, of je gratis wel nummers van anderen openbaar mag vertolken, zonder negatieve gevolgen voor je zelf.
We hebben eens een enorme diskussie gehad over de bumastemra.


Grt.
Frans
T3-xxl
Bose L1 compact
Hanswiel Geplaatst - 22/05/2011 : 18:46:14
Hoi,

Ik zal proberen of ik wat meer contrast kan aanbrengen in de navigatiebalk. Daarvoor heb ik de hulp van mijn broer nodig, want ik weet heeeeeeeeel wat minder van dat soort dingen dan hij.

Het logo is inderdaad niet geheel scherp, maar helaas, beter krijg ik het niet. Bedankt voor de opbouwende kritiek.

Met muzikale groet,
Hans

- Muziek is vreugde, lang leve de vreugde
- Musik macht freu(n)den
fransonline Geplaatst - 22/05/2011 : 15:47:09
Ik had 'm al eerder gezien en vind het een leuke website die precies voldoende informatie biedt.

Wat feedback:
Wat mij opvalt is dat de tekstkleur in de navigatiebalk van de niet actieve onderwerpen niet goed afsteekt tegen de achtergrond (pas al je er met de muis over heen gaat).
Die zou je iets meer contrast kunnen geven.

Tot slot, maar dit zal een kwestie van smaak zijn: er is iets met de banner (logo). Het is nét niet scherp, het lijkt op te veel compressie toegepast vanuit je tekenprogramma.

Veel succes met je optredens. Ik vind dit knap!

Groetjes,
Frans
www.mijntyros.nl

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000