Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Overige onderwerpen
 Even voorstellen.

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
Hessel Geplaatst - 19/06/2011 : 22:02:21
Hallo forumleden,

Ik heb mij net geregistreerd op dit forum dus zal ik mij even netjes voorstellen.
ik lees dit forum al een jaar of 3 dus dat word wel tijd dacht ik.

Ik ben Hessel 43 jaar jong geboren en getogen in Hoorn NH en van beroep dierverzorger. ik ben in 1993 begonnen met keyboard spelen een jaar of 3 op les gezeten en mijn eerste keyboard was een Roland E15, daarna volgden de E70,E96, Va7. ik heb in 2008 de T2 gekocht in 2010 de Juno G en 3 weken terug de T4 allemaal bij Oostendorp.

Na ongeveer een jaar dat ik begonnen ben met lessen kwam mijn keyboard leraar met een idee om een orkest van Keyboard spelers op te richten, omdat veel Keyboard spelers altijd maar thuis alleen zitten te spelen en dat vond hij maar niks.

Dus werd in 1994 het Hoorns Keyboard Orkest opgericht (HKO) en iedereen die Keyboard speelde kon zich opgeven, en op de eerste repetitie avond (nou ja repetitie ......) waren we al meteen met ongeveer een man of 20 zo wel jong als oud en iedereen had nul comma nul orkest ervaring. Dat bleek dat uit het feit dat we het eerste liedje gingen proberen namelijk vader jacob ........., en hier uit bleek dat luisteren en goed tellen toch het belangrijkste van muziek maken is.

De jaren daarna zijn we groter en kleiner geworden in leden aantal, nu zijn we het Hoorns Keyboard Ensemble HKE , en ben ik met nog een paar leden van het eerst uur er ook nog bij, nu zijn we nog maar met 13 leden jong en oud.

Maar samen muziek maken is toch het leukste om te doen.

Hessel.






3     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
Rene Geplaatst - 20/06/2011 : 13:35:00
Misschien een leuk idee voor Henk Oostendorp een keer een demo te laten geven op een lokatie met deze keyboards.

Rene.

Ik heb 'm......de Tyros 4
Samson resolv 65A monitorset, db Technologies
WFF Geplaatst - 20/06/2011 : 08:59:48
Dag Hessel,

Welkom op het forum.
Zelf ben ik al een jaar of 5 lid van Orgel en Keyboardclub Eemland in Soest.
Ik heb daar mijn eerst ervaring opgedaan om voor publiek op te treden.
Daarna ging het een stuk gemakkelijker en beleef daar ook nog veel muzikaal plezier van.

Veel succes met het HKE en je T4.

Wim

Groetjes,
Wim
T3-XXL
Samson Resolv 50a + Sub 88
Ruud Geplaatst - 19/06/2011 : 22:46:50
Hallo Hessel,

Welkom op het forum en fijn dat je nu ook actief mee gaat doen.
Je volgt het al een paar jaar, dus we hoeven je niets uit te leggen.

Ik zal je dubbel geplaatste bericht wel even verwijderen voor je.

Groet,
Ruud

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000