| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| duin |
Geplaatst - 27/01/2012 : 10:38:39 Hallo forum lezers, Er staat in de hand leiding van de roland pcr 500 dat er extra 0 t/m 15 controlmaps zijn te downloaden ik heb op google gezocht maar ik kan het niet vinden is er iemand die mij het juiste adres kan geven??
bij voorbaat hr.dank HENKIEPENKIE |
| 4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| Ruud |
Geplaatst - 28/01/2012 : 17:59:02 Hallo Henk, Omdat voor het gros van de leden de PCR-500 niet relevant is, heb ik je via jouw privémail geantwoord. Mijn Control Map en een aantal foto's ter verduidelijking van de Midi-instellingen op de Tyros heb ik bijgevoegd.
Als er geďnteresseerden zijn in de Midi-instellingen, kan ik de foto's eventueel wel hier plaatsen. Ik hoor het wel.
Groet, Ruud |
| duin |
Geplaatst - 28/01/2012 : 10:49:15 Hallo Ruud , Hartelijke dank voor de snelle reactie ik had al zo,n bang vermoeden dat jij zou reageren,omdat jij de PCR 800 heb zo zie je maar weer dat er niet alleen YAMAHA figuren rondlopen,jammer voor ome Frans dan. [grapje] Ik ben met de reactie op dit forum weer zeer happy . Ruud ik heb op de PC uiteraard de editer staan en zou het spel kunnen beginnen als jij hem download naar mijn e-mail adres, dan ga ik het uitproberen scheelt mij een boel uit zoek werk. Ik heb hem al uitgeprobeerd met een eenvoudige opzet en dat werkt op 4 kanaaltjes weet ik in ieder geval dat de pcr500 in orde is hij ziet er ook uit als nieuw . Ik heb de PCR 8 track audio en de rest maar aan gezien het door cakewalk gestuurde registratie code niet werkt kon ik de lijst niet bekijken en zal ik terug moeten om een goed nummer te krijgen, maar niet getreurd volgens jou zit er zo wie zo niets goed bij Ik hoop dat je mijn e-mail adres heb ik heb ze uit mijn berichten op het forum verwijderd. Hartelijke groetjes HENKIEPENKIE
|
| Ruud |
Geplaatst - 27/01/2012 : 18:23:25 Jawel hoor. In deze link vind je o.a. diverse Control Maps.
Alleen voor jouw toepassing zit ie er niet tussen. Die zou je toch echt zelf moeten samenstellen. Als jij nu de PCR-editor ver.2 downloadt en op de PC installeert, zal ik kijken of ik mijn Control Map naar de PC kan zenden en opslaan. Die kan ik je vervolgens mailen en jij weer via de editor in jouw PCR-500 zetten.
Groet, Ruud |
| theplayer |
Geplaatst - 27/01/2012 : 14:45:33 Hallo Henkie,
Mag ik je er op wijzen dat je hier op een forum zit, waar bijna iedereen met een Yamaha zit. Wees dus niet verbaasd als je geen bevredigend antwoord krijgt. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |