| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| Hanswiel |
Geplaatst - 02/02/2012 : 12:57:29 Hoi,
Ik wil een headset kopen (bedraad op draadloos maakt mij niet zo veel uit).
Tijdens de meezingmiddagen die ik zo nu en dan verzorg kom ik handen tekort. 1.akkoorden spelen, 2.songtekst lezen, 3.invullertjes maken met de rechterhand, 4. pagina's omslaan, 5. de microfoon vasthouden en ook nog de registratie's bedienen. Nu zie ik een aanbieding van een Samson Concert Vocal Pro waar ik van begrijp dat de microfoon van het condensator-type is. Omdat ik geheel gespeend ben van enige kennis op dit gebied heb ik de volgende vraag:
Kan ik deze set op de Tyros 3 gebruiken??
De webwinkel mailde mij nog enige info: ""Even voor de duidelijkheid. De headset is condensator. Op de ontvanger zijn 2 uitgangen. Line out en standaard microfoon"".
Ik ben zeer benieuwd naar de antwoorden.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |
| 3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| Soneg |
Geplaatst - 02/02/2012 : 23:47:50 Dan is dit idd een prima oplossing,past zeker op de Tyros .
Soryt |
| Hanswiel |
Geplaatst - 02/02/2012 : 18:00:26 Hoi Soryt,
Dat werkt bij mij niet goed. Ik heb erg de neiging om met mijn hoofd te draaien naar de tekst en dus weg van de microfoon. Een miccrofoon recht voor mij zie ik niet zitten.
Daarom lijkt het mij beter om het probleem (dat is het voor mij) in een keer op te lossen. Vervolgens zou ik dan ook nog wat meezing-nummers op kunnen nemen om nog verder los te komen van het instrument, (als een ik een draadloze headset neem uiteraard).
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |
| Soneg |
Geplaatst - 02/02/2012 : 17:55:49 Waarom niet een microfoon standaard,heb je ook je handen vrij.
Soryt |
|
|