| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| bertus |
Geplaatst - 04/02/2012 : 16:48:03 Hallo,
Lange geleden had ik een programma op de pc die een muziekstuk wat geschreven was in bv f om kon zetten naar de toonsoort d of welke toonsoort je ook wilde. Was de toonsoort te moeilijk voor je, scande je dat muzieknummer in en liet je dat programma erop los en whallá! Spelen maar. Na een herinstallatie van de pc kan ik dat programma niet meer vinden op het net en weet ook niet meer hoe het heette, weet iemand hier met welk iets je dit zou kunnen doen? En dan ook uitprinten natuurlijk!
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dàt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M Yamaha HS 10 W |
| 12 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| bertus |
Geplaatst - 07/02/2012 : 02:27:51 Zal ik zeer zeker doen!
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dàt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
| tyros2 |
Geplaatst - 06/02/2012 : 16:40:11 Hoi Bert.
Ik ben benieuwd welk programma dit is, ik heb gisteren een beetje rondgekeken op google maar daar wordt je ook niet veel wijzer van. Ik hoop dat je hem vindt en ons dat wilt laten weten.
Muzikale Groet Henk  |
| bertus |
Geplaatst - 06/02/2012 : 11:19:24 Ben er vanmorgen even mee aan de slag gegaan maar dit programma is het bij nader inzien toch niet, toen ik gisterenavond even het forum las en doorklikte dacht ik inderdaad dat dit hem was maar bij nader inzien kan ik het stuk niet inscannen, ik heb te vroeg gejuicht Frans, sorry jongens
Groet, Bert
| fransonline |
Geplaatst - 05/02/2012 : 18:21:47 Begrijp het eventjes niet... Je schreef dat je een muziekstuk hebt ingescand. Met welk programma heb je dit gedaan?
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
| bertus |
Geplaatst - 05/02/2012 : 17:06:37 Heb even doorgeklikt op je link John en bingo, dat is hem! Bedankt voor je hulp! Hiermede hebben we elkaar weer bewezen waar dit forum voor staat. Fantastisch!
Groet, Bert
| Johntel |
Geplaatst - 05/02/2012 : 14:53:33 Kan je dit programmatje.
http://logue.net/xp/
Muzikale groeten Johnny |
| Heiko |
Geplaatst - 05/02/2012 : 11:37:38 ....met het veel besproken (gratis) proggie PSRUTTI kun je ook heel simpel een song in een andere toonaard zetten fffffffffff-tje van nog geen cent.....
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
| tyros2 |
Geplaatst - 05/02/2012 : 09:35:03 Beste Wouter1972
Jij hebt helemaal gelijk maaaaaaaaaaaaaar dat was niet de vraag.
Ik denk dat er menig mensen zijn die vooral met het lezen van moeilijke akkoorden baat hebben bij dit soort proramma's.
Dus waarom zou je er dan geen gebruik van maken ????
Ik ben ook wel benieuwd welk programma dit is.
Muzikale Groet Henk  |
| Wouter1972 |
Geplaatst - 05/02/2012 : 08:31:36 Beste Bert, zonder cynisch over te komen is mijn ervaring dat het oefenen met verschillende toonsoorten vaak erg leuk en uitdagend. Suc6! |
| bertus |
Geplaatst - 05/02/2012 : 01:12:39 Dat weet ik juist niet meer, wel dat het freeware was en heerlijk werkte...
Groet, Bert
| eddy vanzee |
Geplaatst - 04/02/2012 : 19:33:37 Hallo of : OMER van MYRIAD ? VrGr eddy |
| fransonline |
Geplaatst - 04/02/2012 : 18:37:09 Misschien dat je dit bedoelt: SmartScore X Pro http://www.musitek.com/
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |