Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Overige onderwerpen
 Microfoondingen en Vocal harmony

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
Hanswiel Geplaatst - 01/08/2012 : 11:29:53
Hoi,

Ik ben bezig een volgende meezing-sessie voor te bereiden.
Ik wil wat zaken instellen zoals:
- microfoon (mic)
- vocal harmony (vh).

Mijn vraag is: als ik de microfooninstellingen (mooi scrabbelwoord) en de instellingen voor vh regel en dan een en ander opsla in een registratie, gelden die instellingen dan voor alle daaropvolgende songs ook, of alleen maar voor de song die ik met een registatie opsla?

Met muzikale groet,
Hans

Muziek is vreugde,lang leve de vreugde
Musik macht freu(n)de(n)

Website:www.tognog-music.nl
2     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
Hanswiel Geplaatst - 01/08/2012 : 13:22:12
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyr0s_Fre4k

Hoi Hans,

Volgens mij worden instellingen voor VH niet in een registratie opgeslagen. Microfooninstellingen kun je aan- of uitvinken.
Dus als je gewoon 1 registratie maakt met de microfooninstellingen, en die met de reg opslaat, en de andere songs allemaal niet, zouden de micinstellingen bewaard moeten blijven.

Ik zou zeggen, probeer het eens uit... da's de eenvoudigste manier om erachter te komen, nietwaar?

Voor zover ik kan zien blijven met de Mic Setting optie aangevinkt bij Registration Memory, alleen de Vocal Harmony Control instellingen bewaard. Equalizer, Noise Gate en Compressor blijven door de registraties heen onveranderd.
VH Type wordt ook meegenomen in de registratie.

Dus afhankelijk van welke instellingen je wilt bewaren kan dat wel of niet in een registratie.
Zoals ik al zei... even uitproberen dus

Groet,
Martijn

P.S. microfooninstellingen heeft 21 letters, en past niet op een scrabblebord wat een maximale woordlengte van 15 letters ondersteunt .

Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen.

Met muzikale groet,
Hans

Muziek is vreugde,lang leve de vreugde
Musik macht freu(n)de(n)

Website:www.tognog-music.nl
Tyr0s_Fre4k Geplaatst - 01/08/2012 : 12:51:44
Hoi Hans,

Volgens mij worden instellingen voor VH niet in een registratie opgeslagen. Microfooninstellingen kun je aan- of uitvinken.
Dus als je gewoon 1 registratie maakt met de microfooninstellingen, en die met de reg opslaat, en de andere songs allemaal niet, zouden de micinstellingen bewaard moeten blijven.

Ik zou zeggen, probeer het eens uit... da's de eenvoudigste manier om erachter te komen, nietwaar?

Voor zover ik kan zien blijven met de Mic Setting optie aangevinkt bij Registration Memory, alleen de Vocal Harmony Control instellingen bewaard. Equalizer, Noise Gate en Compressor blijven door de registraties heen onveranderd.
VH Type wordt ook meegenomen in de registratie.

Dus afhankelijk van welke instellingen je wilt bewaren kan dat wel of niet in een registratie.
Zoals ik al zei... even uitproberen dus

Groet,
Martijn

P.S. microfooninstellingen heeft 21 letters, en past niet op een scrabblebord wat een maximale woordlengte van 15 letters ondersteunt .

Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen.

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000