| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| Hanswiel |
Geplaatst - 10/08/2012 : 11:13:27 Hoi,
Ter voorbereiding op een tweetal meezingmiddagen ben ik o.a. bezig met een oud nummer van Johny Cash (Ghost Riders In The Dark). Een echte countrysong.
Ik wil dat een beetje opleuken met bv wat geluiden die bij dat nummer passen. Ik had gedacht aan paarden-gehinnik en bv wat schietgeluiden. Wie heeft dat ergens op een multipad staan?
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |
| 5 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| Hanswiel |
Geplaatst - 11/08/2012 : 12:39:28 Hoi,
Bedankt iedereen. ik ga er mee aan de slag.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |
| Tyros5frans |
Geplaatst - 11/08/2012 : 11:29:37 Hallo Hans
Kijk eens bij google.nl
Kermisgeluiden ; Geluidseffecten.
Hier staan ook genoeg geluidseffecten in die je kunt downloaden in wav file's GRATIS.
Groetjes tyros3frans
|
| corvdh |
Geplaatst - 10/08/2012 : 20:03:20 Kijk eens op mijn website, daar staan een aantal downloads op voor Tyros 2 t/m 4.
Het door mij gemaakte bestand Geluidseffecten.TVN bevat een aantal leuke effecten, waaronder ook paarden-gehinnik en nog 84 andere effecten. Bij de download zijn ook 14 multipadbanken meegeleverd, om het werkend te krijgen volg je gewoon de beschrijving die er bij zit.
Wel even converteren als je het op een Tyros 3 of 4 wilt gebruiken.
Geplaatst - 10/08/2012 : 16:26:43 Hans,
Kijk eens op deze site van Heidrun Dolde. Ook verschillende dierengeluiden te downloade. Alle geluiden in de vorm van Wav's.
http://heidruns-musikerseiten.de/psr9000/waves.php
Mvg Etienne
|
| eddy vanzee |
Geplaatst - 10/08/2012 : 14:03:25 Dag Hans, zoiets kan je ook zelf maken. Neem een WAV.-geluid op, maak er een voice van en daarna een multipad. Ik twijfel eraan of je dat in een kant en klare MP gaat vinden, ik heb al ondervonden dat ook het WAV.-bestand op het KBD moet staan. VrGr eddy |