| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| eddy vanzee |
Geplaatst - 19/08/2012 : 15:20:04 Hallo jongens, ik raap al m'n moed bijeen en besluit dan toch maar eens een stukje in de jukebox te laden. Ik loop niet erg hoog op met m'n muziekale capaciteiten, maar ik wil toch eens een voorbeeldje geven van wat met onze geliefde Tyros en een goedkoop muziekprogr mogelijk is. Ik heb enkele jaren geleden een stukje van Ricky King (Hale Hey Louise) proberen na te maken, ik twijfel er niet aan dat er velen dat beter kunnen. Het bijzondere hieraan is de mix van WAV en Multipad. De zangpartij (aheum!) heb ik opgenomen in de Tyros en op de PC bewerkt, daarna terug in Tyros en er een voice en multipad van gemaakt. Het is Live gespeeld met de style "Techno" en de zelf gemaakte multipad, de multipad "Jodler" en de MP "Trans Sequ 2" aanwezig in m'n tyros. De laatste tijd probeer ik zoveel mogelijk van m'n brouwsels is MIDI vast te leggen. Op het moment dat ik iets inspeel gaat alles goed, doch éénmaal af is de lol ervan af en geraakt het in het vergeethoekje en heb ik nadien weer heelwat werk om het terug in te studeren. Zelfs de multipads met zangpartijen worden door de midi afgespeeld, ongelooflijk,toch ? Heb op die manier ook "Midnight Special" van CCR nagemaakt, doch hier heb ik de intro uit het origineel van CCR geïsoleerd en weer voice en MP gemaakt. Dit durf ik echter niet op jukebox te plaatsen, heb schrik van last te krijgen met de auteursrechten. Voor diegenen die het zou interesseren kan ik het MP3'tje als bijlage in een mail versturen met eventueel ook details over de maakwijze, zou ik daar iets verkeerd mee doen ? VrGr eddy |
| 3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| eddy vanzee |
Geplaatst - 20/08/2012 : 14:24:49 Hallo jongens, indien gewenst kan ik jullie dit doorsturen. Mail mij even op vanzee.e@skynet.be dan heb ik gelijk jullie mailadres, zodat ik het in bijlage kan meesturen. VrGr eddy |
| Hanswiel |
Geplaatst - 20/08/2012 : 11:15:10 Hoi Eddy,
Ik ben zeker geinteresseerd in die mp3. Ik vind het heel bijzonder wat je doet.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |
| Tyros5frans |
Geplaatst - 19/08/2012 : 20:11:04 Hallo Eddy;
Ik heb het gelezen en het lijk me wel intresand om het te horen,ben zelf ook veel bezig met midi ,heb heel veel midi hier liggen en ik ben nog bezig om heel veel midi binnen te halen via een free site in MG2.maar doe het dan via de mail adres als je het opstuurd.
M.V.G. tyros3frans
|
|
|