| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| Hanswiel |
Geplaatst - 20/08/2012 : 11:37:29 Hoi,
Het valt mij op dat wanneer een midifile uitgespeeld is, dat voices weer terugspringen naar het oorspronkelijke instrument. In mijn geval komt er steeds weer een piano in een registratie waar ik een trompet neergezet heb. Welk vinkje moet ik weghalen c.q. aanbrengen om dat te voorkomen.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |
| 5 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| Hanswiel |
Geplaatst - 21/08/2012 : 08:50:05 Hoi,
1. ik heb het vinkje bij keyboardvoice weggehaald. Alles OK nu.
Iedereen bedankt voor de medewerking.
Met muzikale groet, Hans
| tyro |
Geplaatst - 20/08/2012 : 22:07:54 Hallo Hans,
kijk eens bij dit topic
Groeten Wim |
| eddy vanzee |
Geplaatst - 20/08/2012 : 20:03:09 Hallo Hans, het zou toch kunnen dat de midifile je rechterhand overneemt. Indien je dit niet wenst moet je er in de toekomst op letten det "Keyboard" NIET aangevinkt staat bij het opslaan van de midifile. Je kan deze opdracht ook uit de midifile wissen door in "Song Creator" een code te "deleten" . Er is op dit forum, niet lang geleden, nog aandacht aan besteed. Kijk anders eens op de items die Wim ingestuurd heeft. Indien het je spel niet beïnvloedt en je er verder geen last van hebt is het mischien de moeite niet om er veel aandacht aan te besteden? By the way: je laatste inzending op jukebox is "Toppiiiiieeeee !" VrGr eddy |
| Hanswiel |
Geplaatst - 20/08/2012 : 14:35:54 Hoi Eddy,
Ja, het zijn de voices van de rechterhand. Als ik weer op een reg druk dan komt het door mij ingestelde instrument weer tevoorschijn.
Met muzikale groet, Hans
| eddy vanzee |
Geplaatst - 20/08/2012 : 14:19:33 Hallo Hans, kan het zijn dat de "OTS Link" "aan" staat ? heb je dat met alle midifiles ? is het de midifile die de voices van je rechterhand beheerst ? of kan je tijdens het spelen vrij over de voices beschikken ? VrGr eddy |