Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen. Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!
O N D E R W E R P B E K IJ K E N
vlbrgt
Geplaatst - 07/11/2012 : 18:25:43 Hallo,
Heeft er iemand al ervaring met het programma "Stylemagic" van midisoft ? Er kan een demo versie gedownload worden op : http://www.midisoft.pl/en/
Let wel met deze demo versie kan je geen gemaakte style saven !!!
Heb zelf de demoversie gedownload, en het oogt mooi. Maar ja mits ik niet kan saven, en de gemaakte style in de Tyros laden, weet ik ook niet of het programma wel degelijk doet wat het beoogt te doen. Het claimt om ook overweg te kunnen met SFF2-stijlformaat van de Tyros 3,4 en PSR910. Zelfs conversie van SFF1 naar SFF2 en omgekeerd.
Vandaar dus mijn vraag.
Ik besef ook dat het geen wonderprogramma is dat zomaar vanuit een midifile een style kan maken, omdat er veel meer bij komt kijken, dan enkel maar een midifile te laden en daar een stijl van te maken.
De reeds bestaande (gratis) programma's zoals 'Stylemaker' , 'midi2style' en 'CASM editor (enkel voor SFF1)' ken ik wel. Maar het Stylemagic programma combineert dit alles in één programma, en is (beweert de auteur) geschikt voor SFF1 en SFF2 Stylefiles.