O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
andy |
Geplaatst - 07/11/2012 : 21:16:31 hoi beste muziek lief hebbers, ik ben nieuw op jullie forum en vind het prachtig wat jullie allemaal doen met de yamaha. mijn naam is dus andy 43 jaar en kom uit het limburgse belgie. ik ben in bezit van de S-710 en nog 2 oude korg i3's. meschien wel wat oud maar voor mij is dit voorlopig genoeg. :-)
mijn vraag is, heeft er iemand nog wat musifinders - styles of registraties liggen voor op de s710? want die ze er standaard bij doen klinkt me niet zo bekend in de oren en ik speel toch het liefst het bekende nederlandse en engelse en duitse gerne voor op feestejs en in cafee'tjes. alvast bedankt. mijn mail is: andre.huybregts@telenet.be grt andy
elk toon heeft een betekenis. |
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
andy |
Geplaatst - 26/11/2012 : 21:14:25 dag omer, dank je wel voor deze site. kende hem al :-) toch bedankt hoor. ben ondertussen al eigenaar van een tyros 2 maak vorderingen he hahaha. bedankt.
grt andy
omer |
Geplaatst - 25/11/2012 : 17:16:44 Dag Andy, ga eens kijken op de site PSR. OTHER COLLECTIONS daar vind je veel voor de PSR serie van Yamaha, Omer |
andy |
Geplaatst - 08/11/2012 : 18:17:29 beste muziekanten, Dank je wel om me toe te laten in deze fantastische forum. Ik zou ook graag de mensen willen bedanken voor de snelle reacties die ik heb gehad. ik kan nu al een heel eind verder ermee.
grt andre
New in town |
Geplaatst - 07/11/2012 : 23:01:24 Hallo Andy,
Van harte welkom op ons forum. Ik hoop dat je het hier zal bevallen.
En dat je hier de antwoorden vindt die je zoekt. In ieder geval veel plezier.
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |