O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
F.van Holten |
Geplaatst - 18/12/2012 : 14:41:18 Hallo meedenkers Wat zijn CWN bestanden, en hoe kan ik deze laden in de T4, (zijn ze wel te laden) UVN is mij bekend, maar van CWN nooit gehoord.
Grt. Frans
|
6 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
F.van Holten |
Geplaatst - 18/12/2012 : 21:54:11 Frans
Ik denk dat ik die voices niet in de T4 heb, want er valt niets te openen. Maar ik vraag me wel af, als hij een voice opstuurd, dat dan wel de CWN aankomt, maar niet de UVN.
Grt. Frans
|
theplayer |
Geplaatst - 18/12/2012 : 17:21:31 Hoi,
In dat geval zou je ze moeten kunnen openen via 'user drive'. Als ze tenminste de in jouw Tyros aanwezige voices hebben gebruikt. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
F.van Holten |
Geplaatst - 18/12/2012 : 16:38:27 Roel
Ik denk dat het zo is als jij verteld, want al die bestanden zijn 1kb groot. En het zijn bestanden die Oostendorp van een ingeruilde T3 overgeladen heeft naar een aangekochte T4 van een vriend van me. Dat was ik nog vergeten te vertellen. Maar ik had er nooit van gehoord, kan er ook verder niets mee denk ik. Bedankt voor je info.
Grt. Frans
|
T-Rossie |
Geplaatst - 18/12/2012 : 16:28:23 Frans, Volgens mij is de CWN file een soort 'wijzigingen' bestand waarin staat hoe een UVN klank is bewerkt. (wijzigingen tov het origineel)
Bij het betreffende CWN bestand hoort een onbewerkte soundfile (bijv. UVN)
De CWN is relatief klein (< 1 kB) terwijl een sound soms meerdere megabytes groot is. |
F.van Holten |
Geplaatst - 18/12/2012 : 16:01:08 Hallo Roel Het zijn bestanden net zoals UVN, die heeft iemand naar mij opgestuurd om te beluisteren, maar ze hebben de extensie CWN, kan er ook verder niets mee. Ze staan wel in een andere T4, en zijn gecopieert naar een stick.
Grt. Frans
|
T-Rossie |
Geplaatst - 18/12/2012 : 15:55:09 Frans, Zou je eerst even willen toelichten wat dan 'CWN' bestanden zijn? Ik kan er zo goed als niks over vinden met google.
Waar komen ze vandaan? (welk systeem/merk/type)
|