O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Wersiano |
Geplaatst - 09/01/2013 : 01:50:45 Even een Beguine medley samen gesteld. [url][/urlhttp://www.youtube.com/watch?v=fS1YmFziG_8
Veel luister plezier,
Jelle |
7 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
bertus |
Geplaatst - 09/01/2013 : 22:10:35 Wat is dat leuk om te horen zeg, mijn complimenten van een T3 eigenaar!
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dàt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M (2) Yamaha HS 10 W |
Wersiano |
Geplaatst - 09/01/2013 : 18:32:00 Graag wil ik bij deze iedereen bedanken voor de fijne reacties die ik heb gekregen...
Groetjes,
Jelle |
Wersiano |
Geplaatst - 09/01/2013 : 18:30:16 Bedankt Niek voor jet mooie compliment...citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Niek
Ha Jelle,
Zoals Hans al zei: geweldige mooie klanken.
Groet Niek
|
Wersiano |
Geplaatst - 09/01/2013 : 18:29:10 Bedankt voor de fijne reactie, het is een kwestie van de juiste sounds samen stellen en het bewerken ervan en vervolgens maak je hier weer een registratie van. Het kost wel wat tijd maar als je het een paar keer doet kom je erachter dat het als maar makkelijker gaat. citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DWest
zo jelle dat is wel effe geweldig. had ik die kennis maar om dat,al is het maar een beetje,van elkaar te krijgen. kheb wel een T4, maar dat flik ik nog niet hier. moet je daar voor geleerd hebben.?
Gr. DWest doet nog steeds zn best.!!
DWff
|
DWest |
Geplaatst - 09/01/2013 : 18:00:32 zo jelle dat is wel effe geweldig. had ik die kennis maar om dat,al is het maar een beetje,van elkaar te krijgen. kheb wel een T4, maar dat flik ik nog niet hier. moet je daar voor geleerd hebben.?
Gr. DWest doet nog steeds zn best.!!
DWff |
Niek |
Geplaatst - 09/01/2013 : 13:00:43 Ha Jelle,
Zoals Hans al zei: geweldige mooie klanken.
Groet Niek |
Hanswiel |
Geplaatst - 09/01/2013 : 09:39:35 Hoi,
Geweldig, mooooie klanken.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |