O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Tyros5frans |
Geplaatst - 01/04/2013 : 16:59:34 Hallo ,
Bij deze wil ik mijn bouw van een tyros3 met drie klavieren laten zien. Ben er nu vier dagen mee aan het bouwen en dit is al het resultaat tot nu toe.
en zo moet het ongeveer worden een uit schuifbare onderste klavier.
M.V.G tyros3frans.
|
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Tyros5frans |
Geplaatst - 04/09/2013 : 16:25:39 Hallo allemaal;
Bij deze zet ik een paar foto's op het forum van de stadium van de bouw van de tyros. Nog een beetje afwerken en dan kan hij geschilderd worden. . Schuren is het meeste werk maar dan heb je ook wat. . Als alles mee zit dan kan ik hem het weekend in de grondverf zetten.
Groetjes Frans
|
maartenb |
Geplaatst - 10/07/2013 : 21:11:31 Hoi Frans,
fijn dat het langzamerhand weer wat beter gaat!
Je hebt het jezelf met dit meubel niet gemakkelijk gemaakt, maar jemig, wat wordt het mooi!!
Maarten |
Tyros5frans |
Geplaatst - 10/07/2013 : 14:48:45 Hallo allemaal. Na wat rust te hebben gehouden, en in het ziekenhuis te hebben gelegen ben ik weer heel langzaam aan het bouwen gegaan. Gelukkig zit er geen tijd druk op.
Dit de bedoeling wat betreft de draak, veel schuurwerk en dat alles met de hand, zowat een hele dag aan een ding. Dit moet ook aan de andere kant komen. . We blijven gewoon moet houden.
Tot de volgende reactie. Frans
|
Tyros5frans |
Geplaatst - 15/05/2013 : 16:11:58 Bedankt voor de reactie. En ik hou de moet er wel in . Je kent dat reclamefilmpje wel; KOMT WEL GOED SCHATJE
Zo denk ik er over.
Gr Frans
|
DWest |
Geplaatst - 15/05/2013 : 15:00:24 Hallo Frans,ik ben geen oude wijze man, maar ben het wel met dat gezegde eens. tis allemaal niet fijn, maar probeer de moed er in te houden.
Gr. en sterkte Dirk.
DWff |
tyros2 |
Geplaatst - 15/05/2013 : 14:15:52 Hoi Frans
Goed dat je weer thuis bent, jij hebt een positieve instelling dus dat gaat ooit een keer helemaal goed komen.
Een oude wijze man zei ooit een keer tegen mij: Als je gezond bent heb je wel honderd wensen, als je ziek bent maar één.
Zorg jij er nu maar voor dat dit ene wens uitkomt dan komt de bouw van je BigTyros vanzelf.
Beterschap.
Muzikale Groet Henk |
Tyros5frans |
Geplaatst - 15/05/2013 : 10:47:31 Goede dag. Ben nu net uit het ziekenhuis voor een behandeling en ze hebben er meer ingespoten dan toen. Nu maar hopen dat het met de nek(hernia) beter gaat. Zo niet dan bel ik zo weer ,dan moeten ze het maar helemaal stil leggen, door het dicht branden van de zenuw. Maar voor dat ik resultaat boek dat de pijn die ik nu heb moeten we 6 dagen verder zijn want dan moet de pijn minder zijn. Blijf nog wel morfine slikken. Maar ik geef de moet niet op, ik blijf hopen dat alles weer bij het oude wordt en dat ik weer met plezier kan bouwen en daarna weer fijn kan spelen.
Gr Frans
|
DWest |
Geplaatst - 10/05/2013 : 14:55:56 He Frans,dat is even pech, als je iets in je hoofd heb om dat uit te werken en je kan niet verder. dat is balen,hopen dat het weer goed komt. rustig aan en hou je Taai.
Gr. Dirk.
DWff |
tyros2 |
Geplaatst - 10/05/2013 : 13:03:14 Hoi Frans.
Sterkte toegewenst.
Muzikale Groet Henk |
maartenb |
Geplaatst - 10/05/2013 : 13:00:59 Bedankt voor de update.
Succes met je arm!
Ik weet niet of je links bent, maar gezondheid gaat nog altijd boven een supermooie draaktyrosmeubel!
Sterkte,
Maarten |
Tyros5frans |
Geplaatst - 10/05/2013 : 11:15:10 Hallo allemaal; De bouw van de draaktyros is even op een laag pitje gezet . Daar ik namelijk weer last heb van mijn linker arm. Woensdag weer naar ziekenhuis voor een dag opname, kijken wat ze er nu aan gaan doen. De pijn is weer heel hevig zit momenteel aan de morfine. Gevoel in de duim is helemaal weg. Maar zodra het weer gaat ga ik natuurlijk verder. Gr Frans
|
Tyros5frans |
Geplaatst - 30/04/2013 : 16:25:42 En dit is de bedoeling. .
|
maartenb |
Geplaatst - 30/04/2013 : 09:46:07 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Tyros3frans
Vooral het schuurwerk duurt lang, maar het resultaat mag er dan ook zijn.
Ab-so-luut! Schitterend!
Maarten |
DWest |
Geplaatst - 30/04/2013 : 09:02:37 Zo Frans,dit word wel een collectesitem, maak je een hele serie of maak je er maar één? haha!! Dat is vakwerk,jij ben een echte Draak in dat werk. Dit is toch Hobby?
Gr. DWest.
DWff |
Tyros5frans |
Geplaatst - 29/04/2013 : 08:46:15 Hallo.
Bij deze zet ik weer een paar foto's van hoever ik nu ben. Het zagen van de draak kost veel tijd, vooral als je het mooi wil doen. .
Vooral het schuurwerk duurt lang, maar het resultaat mag er dan ook zijn. .
wordt vervolgd.
Gr Frans
|