O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
laakies |
Geplaatst - 29/04/2013 : 01:30:46 Beste forum leden,
De komende weken zal ik niet aktief meer zijn op de div fora, ivm ziekenhuisopname.
Na een lange tijd al onder dokters behandeling te staan, en al ruim 4 maanden niet meer kon werken, auto rijden, lopen etc. is de hoop op genezing van mijn grote teen door de chirurgen opgegeven.
Er zit er helaas niets anders op als dat mijn grote teen geamputeerd moet gaan worden.
Woensdag 1 mei ga ik het ziekenhuis in, als ik weer thuis ben zal ik me weer melden.
Ik zal mijn Tyrosje missen, evenals dit forum
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
DWest |
Geplaatst - 06/05/2013 : 11:03:11 Hallo Toine,Blij dat je zo positief ben,althans zo te lezen. Rustig aan, je gezondheid is je grootste bezit. "Luctor et emergo"
Gr.van DWest hou je Taai dan kom vanzelf de rest.!!
DWff |
thomas |
Geplaatst - 06/05/2013 : 09:39:03 Toine, ik denk dat hier iedereen op dit forum jou het allerbeste wil toe wensen... Je moet ervan uitgaan dat dit altijd pijnlijk is om zoiets te moeten meemaken ... Maar uiteindelijk heb je jou handen en vingers nog, dit is toch wel een Godsgeschenk... Je weet dat ik door een ongeval ik aan mijn linkerhand niks meer heb ... Daar leer je mee leven, in jou geval zal dat ook zijn ... Ik wens jou heel veel sterkte toe en geniet van jou muziek die je maakt en speelt... Thomas
greetz |
Tyr0s_Fre4k |
Geplaatst - 05/05/2013 : 20:25:48 Hoi Toine,
Welkom terug op het forum! Ik wens je heel veel sterkte met zowel de genezing als de acceptatie van de operatie. 't Zal niet niks zijn...
Groet, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
F.van Holten |
Geplaatst - 05/05/2013 : 20:15:54 Sterkte en een voorspoedige genezing.
Grt. Frans
|
tyros2 |
Geplaatst - 05/05/2013 : 16:36:08 Hoi Toine
Op Bevrijdingsdag ontslagen worden das pas een bevrijding Hopelijk heb jij een voorspoedig herstel. Gelukkig hoef jij geen Tyros te bespelen met jou voeten want dan had je een probleem. (grapje mag hé) Het ga je goed !!
Muzikale Groet Henk |
laakies |
Geplaatst - 05/05/2013 : 15:44:35 MENSEN BEN WEER BACK IN TOWN....
De operatie is voorspoedig verlopen, ben vandaag (zondag 5 mei) weer uit het ziekenhuis gekomen, en ben nu weer thuis.
Zoals ik al verwachtte is mijn hele grote teen geamputeerd, nu komt er de tijd aan van genezing, revalidatie, en acceptatie.
Het ziet er wel gek en akelig uit hoor, om je voet te zien zonder die grote teen.
Maar we gaan met opgeheven hoofd de toekomst tegemoed.
Dank jullie allemaal, en denk erom iam be watching you
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
F.van Holten |
Geplaatst - 30/04/2013 : 16:02:44 We horen snel weer van je, hou je taai.
Grt. Frans
|
laakies |
Geplaatst - 30/04/2013 : 15:15:09 Hallo,
Allemaal Hartstikke bedankt voor de lieve opbeurende woorden, die kan ik goed gebruiken als "angsthaas"
Tot zeer binnenkort op dit forum
Gr Toine
bertus |
Geplaatst - 29/04/2013 : 22:49:54 Hallo Toine,
Dat is even wat zeg, heel jammer voor je. Wens je veel sterkte en beterschap. Zeker ook met het opnieuw leren lopen! Want dat zit er ook aan vast, het ga je goed!
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dàt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M (2) Yamaha HS 10 W |
Niek |
Geplaatst - 29/04/2013 : 21:22:06 Ha Toine,
Heel veel sterkte en snelle beterschap gewenst.
Groet Niek |
QuiRobinez |
Geplaatst - 29/04/2013 : 20:22:01 veel sterkte gewenst, dat je maar snel mag herstellen! |
WFF |
Geplaatst - 29/04/2013 : 19:26:02 Dag Toine,
Sterkte en hoop je weer snel op het forum aan te treffen.
Groetjes, Wim T4-XL Samson Resolv 50a + Sub 88 |
Soneg |
Geplaatst - 29/04/2013 : 18:24:24 Beterschap en sterkte !
Soryt |
Ruud |
Geplaatst - 29/04/2013 : 13:32:09 Hallo Toine,
Ik wens je veel sterkte en een spoedig herstel.
Groet, Ruud |
DWest |
Geplaatst - 29/04/2013 : 11:58:20 Toine,hou je taai en veel sterkte in de komende weken. en hoop dat het genezings proces spoedig verloopt.
Gr. DWest.
DWff |