O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
bertus |
Geplaatst - 22/09/2013 : 11:38:21 Hallo,
Bij deze wil ik de Firma Oostendorp weer bedanken voor het weer zo geweldig organiseren van deze middag! Ook de fantastische inzet van Ruud en Guido maakten deze dag tot een zeer leerzame dag! Team Oostendorp, ga zo door! Net alsof je thuis komt!
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dàt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M (2) Yamaha HS 10 W |
5 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
maartenb |
Geplaatst - 25/09/2013 : 15:53:14 Bedankt voor je vriendelijke woorden, Yvo!
Ook ik heb genoten deze middag. Ik vond het heel waardevol om allerlei vragen te horen. Iedereen benadert zijn/haar instrument op een eigen wijze, en soms ontdekt iemand iets waar ik zelf niet aan gedacht zou hebben.
Zo heb ik o.a. geleerd dat...: - ...je tekstbestanden kan weergeven op het T4 scherm
- ...je een C/D akkoord kan spelen (zie draad in het T4 forum)
- ...je heel mooie muziekstukken kan improviseren met de akkoorden Am - E/G# - G - D/F# - F etc. (of vergelijkbare akkoorden met een aflopende bas)
Bedankt Oostendorp en iedereen die aanwezig was!
Maarten |
Soneg |
Geplaatst - 24/09/2013 : 12:35:02 Helaas had ik ook andere "verplichtingen" , Maar is er op de dag nog gefilmd o.i.d..Of komt er nog een verslag op de site ??
Gr, Soryt/Arno
|
WFF |
Geplaatst - 22/09/2013 : 13:25:41 Helaas kon ik niet aanwezig zijn i.v.m. vakantie perikelen. Hopelijk een volgend keer weer. Firma van Oostendorp in ieder geval bedankt voor de uitnodiging.
Groetjes, Wim T4-XL Samson Resolv 50a + Sub 88 |
Keyboardspeler1949 |
Geplaatst - 22/09/2013 : 13:18:11 L.S.,
Van harte sluit ik mij bij de vorige berichten aan. Dankzij de enthousiaste en aangename inzet van Ruud en Guido hebben we in een fijne ambiance weer wat van de geheimen van onze instrumenten kunnen ontdekken. Ook dank aan Maarten voor zijn waardevolle participatie. Tevens weer prettige en plezierige contacten gehad met medemuzikanten en forumleden.
Heel hartelijk dank, Yvo van Overbeek |
Tyros5frans |
Geplaatst - 22/09/2013 : 11:45:38 Bij deze ben ik het hellemaal eens met Bertus, het was gezellig. Een middag om niet te vergeten en weer lekker bij geklets met mede tyros vrienden.
Firma Oostendorp bedankt hiervoor.
groetjes Frans
|