Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Overige onderwerpen
 Ontwerp T3 met MOXF6

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
bertus Geplaatst - 04/12/2013 : 19:53:49
Hallo,
ik zoek een ontwerp/opstelling hoe je dit keyboard en synthesizer in een opstelling leuk kunt neerzetten, boven elkaar natuurlijk, ik, kan het niet vinden namelijk.
Zocht naar een muurbeugel om mijn Tyros 3 op te hangen en de (waarschijnlijk) nog aan te schaffen MOXF6 eronder op mijn bureau te leggen, bureau is groot genoeg voor nog een Pc ernaast voor de software dus lekker bij elkaar dus.
Die beugel is niet te vinden, althans niet door mij dus zal ik zelf iets moeten verzinnen als ik deze opstelling wilt.
En wat lijkt jullie beter? De T 3 boven de MOXF6 of andersom? Ik wil het samen met midi bij elkaar gaan leren/gebruiken.
Zelf denk ik erboven want je zit natuurlijk met je scherm lijkt mij.
Weet iemand of kan iemand mij hierin adviseren aub? Desnoods met een tekening o.i.d.?
Het heeft geen haast maar alvast hartelijk dank....

Groet, Bert

Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt,
maar beter dąt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...

Yamaha Tyros 3
Yamaha HS 50 M (2)
Yamaha HS 10 W
2     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
bertus Geplaatst - 05/12/2013 : 17:48:42
Hoi Toine,

Ik had inderdaad wel eens je site bezocht en dit is wel een idee.
Ware het niet dat ik zelf op een bureau in mijn situatie het beter zal staan, mijn idee natuurlijk, maar zoals jij het hebt staan is het ook goed. Mijn bezwaar is als ik voor een /het bureau kies de draden dan niet zal zien want zo groot is mijn speelkamer ook niet. Zet ik 'm boven mijn tyros 3 krijg je weer zoveel draden in 'het zicht". Nu ben ik ook verliefd geworden op de motif ES 6, ook een synthesizer, die is ook prachtig en dan is de keus weer moeilijker aan het worden. Het moet wel onder de 1000 euro bijven en dat zal het wel een occasion worden maar als die van Oostendorp zou moeten komen is dat niet erg...
Ik blijf verder zoeken maar bedankt voor je reactie alvast Toine, stel het op prijs.

Groet, Bert

Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt,
maar beter dąt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...

Yamaha Tyros 3
Yamaha HS 50 M (2)
Yamaha HS 10 W
laakies Geplaatst - 05/12/2013 : 16:12:22
Hoi Bert,

Ik heb mijn Tyros en M-audio op een quicklock statief staan.
de bovenste ietswat schuin naar beneden gericht (is de tyros) en horizontaal het M-audio keyboard.

Neemt niet veel extra ruimte in,tevens het voordeel dat alles inklapbaar is en weer vlug is neer te zetten als je "uit spelen" gaat

Zie ook mijn website.

Gr Toine

Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors
bezoek eens mijn website
www.laakies.nl

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000