O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Toch nog Tyros |
Geplaatst - 14/01/2014 : 17:58:05 Beste forum leden en Moderators na de storm van gisteren over de Bar en ik haak af is mij 1 ding duidelijk geworden.
Volgens Ruud moet Gezelligheid en een geintje kunnen op zijn tijd.
Dus wat mij betreft zand er over en met een schone lei beginnen! Er is al genoeg ellende in de wereld! Als allen partijen wat water bij de wijn doen kunnen we er met z'n allen weer een enorm leuk forum van maken!
We kunnen toch ook niet eeuwig boos blijven?
Groetjes John Tyros 4 xxl |
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Toch nog Tyros |
Geplaatst - 17/01/2014 : 17:05:58 Niks negatiefs over Toine he! Toine is mijn vriend! En Toine wij komen zeker dit jaar een keer naar je toe! Dat zal wel heel erg gezellig worden! En over ziek zijn daar kan ik helaas ook over mee praten.
laakies |
Geplaatst - 17/01/2014 : 14:25:23 @John,
Ik maak van elke dag voortaan een feestdag het leven ga je wel anders bekijken als je ineens iets gaat mankeren, en koester je alles veel vlugger en grijp je elke kans om er van te genieten als je eens een dag hebt zonder pijn!
Dus maakt mij niet uit wanneer je komt bier fris en wijn staat klaar en een lekker brabants bakske koffie ook
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio 61 bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
Toch nog Tyros |
Geplaatst - 17/01/2014 : 14:18:54 @ Toine wanneer is het feest??????????
Toch nog Tyros |
Geplaatst - 17/01/2014 : 14:16:20 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door F.van Holten
Pffff, 2,5 uur heen, en dan als een oerletoeter 2,5 uur terug. Ga ik niet redden, maar bedankt voor de uitnodiging.
Je hebt toch niet de Goose-e gekocht hè.(zwanenhals)
Grt. Frans
Ik haal je wel op
F.van Holten |
Geplaatst - 16/01/2014 : 23:56:59 Pffff, 2,5 uur heen, en dan als een oerletoeter 2,5 uur terug. Ga ik niet redden, maar bedankt voor de uitnodiging.
Je hebt toch niet de Goose-e gekocht hè.(zwanenhals)
Grt. Frans
|
laakies |
Geplaatst - 16/01/2014 : 23:40:39 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door F.van Holten
Mijn oprechte felicitatie's, wanneer stuur je het biertje op ?
Grt. Frans
Je bent van harte welkom hier Frans, pakken we er samen eentje of 5 om bij de T5 te blijven
laakies |
Geplaatst - 16/01/2014 : 23:38:13 @Bert,
Denk het niet, ik heb daar alleen destijds mijn T3 gekocht. De Tyros 1,2, 4 en 5 bij mijn lokale dealer.
Maar heb mijn tablet (samsung 10.1) nu keurig in een mounting zwanehals hangen dus kan toch wel vooruit.
Foto volgt nog wel op mijn website.
F.van Holten |
Geplaatst - 16/01/2014 : 23:35:31 Mijn oprechte felicitatie's, wanneer stuur je het biertje op ?
Grt. Frans
|
laakies |
Geplaatst - 16/01/2014 : 23:26:13 FEEST FEEST
Ik heb de 1000 berichten gehaald
Ik geef een rondje weg..... Biertje????
tralalala tralalala wat gezellig hier zo met mijn T5
Hik hik
Op naar de 2000
Wouter1972 |
Geplaatst - 16/01/2014 : 20:15:47 In het algemeen: ik merk wel dat de laatste tijd de vlam in de pan komt bij het minste of geringste. De soep wordt vaak niet zo heet gegeten als die wordt opgediend. Tel even tot 10 voordat je reageert. Wat voor de een humor is valt voor de ander soms totaal verkeerd. Probeer niet alles zo serieus te nemen......punt! |
Toch nog Tyros |
Geplaatst - 16/01/2014 : 17:56:29 Ik ben het wel met Frans eens. Reageren op een onderwerp op een leuke manier daar ben ik ook een voorstander van. Het hoeft natuurlijk ook niet altijd grappig te zijn! Anders wordt je er ook een beetje moe van. En Laten we elkaar wel met een beetje respect blijven behandelen. Ik weet dat ik ook niet altijd een lieverdje ben maar ik probeer het wel
F.van Holten |
Geplaatst - 16/01/2014 : 16:53:49 Is de narigheid over aan de ene kant, begint het weer aan de andere kant. Als je even de openings text leest van dit topic, zegt dat genoeg. In een topic zal gelukkig altijd wel een geintje doorslippen, nou en, het is 2014, als de hoofddraad maar on-topic blijft, zal niemand hier bezwaar tegen maken.
Grt. Frans
|
F.van Holten |
Geplaatst - 16/01/2014 : 16:07:59 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door PieteMan
Denk dat wel wijs is, na alle commotie, geintjes/off topic berichtjes e.d. zoveel mogelijk niet in de andere (technische) Forums te plaatsen, maar in de rubriek/Forum "Overige" dit om het voor een ieder leuk te houden.
Zit Toine al aan de 1000 berichten
Groet Piet eMan
Dan zal je ook het topic moeten verplaatsen, anders weet niemand meer waarover het gaat. Ik denk dat een grapje geen kwaad kan, als het maar niet een heel topic gaat beheersen, wat met een duidelijke vraag is geopend.
Grt. Frans
|
F.van Holten |
Geplaatst - 16/01/2014 : 15:58:42 Bij mij 997
Grt. Frans
|
laakies |
Geplaatst - 16/01/2014 : 15:22:23 @Bert,
Nee nog niet ik doe rustig aan, kan ik nog ff sparen voor dat feestje
nog 3 te gaan....