Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Overige onderwerpen
 Take 5

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
Heiko Geplaatst - 19/01/2014 : 13:26:32
Hoi allemaal,
Alhoewel dit met het programmeren van de Tyros5 te maken heeft, zet ik dit draadje toch maar bij " overige onderwerpen" omdat ik de T5 sectie niet wil "bevuilen"
Probleem: Ik zit er helemaal doorheen! Zal het de leeftijd zijn? Het lukt me niet om een paar goede registraties te maken. Klinkt de ene goed dan lijkt de andere weer nergens op. Steeds weer doen er zich andere problemen voor met volumes, effecten (vooral met betrekking tot microfooninstellingen) Kortom, ik zie het even niet meer zitten. Veel instelmogelijkheden is natuurlijk fantastisch, maar zorgt (bij mij) ook voor verwarring. Wat zijn de basis instellingen waar je van uit moet gaan? Daar ben ik nog steeds niet achter en kan ook niet terugvallen op mijn Tyros2 omdat ik die al heb ingeruild. Ik moet dit even van me afschrijven, jullie zijn even mijn psycholoog, okay? Nu eerst een kop koffie en een uurtje pauze, mischien gaat het daarna beter.....

Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt....
als het je neus uit komt is het véél erger!
4     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
Heiko Geplaatst - 19/01/2014 : 17:46:38
Hoi Eddy,
Het schilderen lukt beter wanneer je weet hoe je een penseel moet vasthouden, daarna kun je verschillende technieken aanleren. Ik sta dus nu met die kwast in m' n handen en denk: Ok, en nu.....?
Toch bedankt voor je morele steun!

Heiko Geplaatst - 19/01/2014 : 17:33:59
Een reset? Sorry Bertus, maar daar wil mijn huisarts niks van weten....
Gelukkig heb ik mijn humor nog niet verloren, ook al scheelde het niet veel vanmiddag...
Jij bedoelt natuurlijk een system reset. Ik denk niet dat een reset gaat helpen. Het is de structuur van de Tyros die mij " in moeilijkheden" brengt.
Ik heb net een uurtje op verschillende jazz en swing stylen zitten Yammen, dat ging als een trein, geweldige styles zitten er tussen! Maar ja, met zang en songs ect, wordt het een heel ander verhaal.....

eddy vanzee Geplaatst - 19/01/2014 : 17:32:07
als het je een troost mag zijn,
soms werk ik drie weken op een registratie
en ben ik nog niet tevreden, het is zoals een
schilderij, eens moet je stoppen of het trekt
nergens meer op;
het helpt om er eens "over te slapen" en zelfs
een tijdje aan de kant gooien,
meestal lukt het daarna wel.
VrGr
eddy
bertus Geplaatst - 19/01/2014 : 13:48:09
Misschien zou je een keer een reset kunnen doen? Zo moeilijk kan het niet zijn lijkt mij, het mag geen hoofdbrekens kosten.

Groet, Bert

Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt,
maar beter dàt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...

Yamaha Tyros 3
Yamaha HS 50 M (2)
Yamaha HS 10 W

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000