O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
bertus |
Geplaatst - 18/03/2014 : 14:36:11 Hallo jongelui, Een vraag, kort en bondig, kan je, (of bestaat er een programma) de styles (en dergelijke) van de Tyros 3 converteren naar een Yamaha Psr S 750 ? Ik denk zelf van niet omdat de PSR S750 werkt met yep bestanden, hierover graag een reactie. Ik vraag dit omdat mijn broer in Australia een PSR S750 aangschaft heeft, de Tyros serie is daar minimaal dus bijna niet of met veel moeite te verkrijgen.
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dąt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M (2) Yamaha HS 10 W |
9 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
bertus |
Geplaatst - 21/03/2014 : 20:24:45 Vind het leuk wat jullie schrijven, kan ook boekdelen over mijn tijd daar schrijven en laten zien via dia's nog en foto's. Enne dat meubel, dat gaat gestaag....
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dąt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
PieteMan |
Geplaatst - 21/03/2014 : 14:01:45 Kan die gelijk met zijn oude Tyros het vliegtuig en touringcar aldaar op zijn kop zetten.
Maar ehh, ik vind alles best maar wil wel voordat die gaat eerst zijn Tyros meubel afmaakt.
Groet Piet eMan |
Toch nog Tyros |
Geplaatst - 21/03/2014 : 10:14:50 We kunnen je opgeven bij Al you Need is Love. Going down under!Australiė Zou een hele leuke uitzending worden Bertus Op zoek met je broer naar een Tyros
Groetjes John Tyros 4 xxl |
bertus |
Geplaatst - 19/03/2014 : 09:09:21 Bedankt zover voor de reacties.
Groet, Bert
bertus |
Geplaatst - 18/03/2014 : 21:45:46 In die jaren 1974 - 1977 lag het allemaal wat anders....als ik het over zou kunnen doen....
Groet, Bert
PieteMan |
Geplaatst - 18/03/2014 : 21:22:00 Je wilt toch niet zeggen dat je heimwee kreeg naar dit koude kikkerland ? Ik hoor juist, éénmaal daar nooit meer terug
Groet Piet eMan |
bertus |
Geplaatst - 18/03/2014 : 20:44:46 Ik heb geen idee, wat ik wel weet toen ik er was, 3 jaar geleden op vakantie, je echt moet zoeken naar een muziek winkel, in welke stad je ook kwam. Kijk in Sydney en Melbourne en soorgelijke steden zijn ze er wel, maar als je daar een of twee dagen rijden vandaan woont dan is het een stukkie anders. Ik weet het want ik heb er ook een paar jaar gewoont...
Groet, Bert
PieteMan |
Geplaatst - 18/03/2014 : 18:12:27 @Bertus
Ben benieuwd wat ze dan wel in Australiė goed verkopen. Yamaha is wereldwijd marktleider op keyboard gebied sinds Technics de brui eraan heeft gegeven.
Of heeft Roland c.q. Korg aldaar de markt in handen ?
Groet Piet eMan |
vlbrgt |
Geplaatst - 18/03/2014 : 17:08:24 Bert,
De YEP stijlen van de PSRS750 zoals jij ze noemt zijn de audio-stijlen. Alle andere stijlen op de PSR zijn gewone stijlen zoals op Tyros en andere Yamaha keyboards.
Volgens mij kunnen de stijlen van de Tyros 1 en Tyros 2 (SFF1 formaat)ook gebruikt worden op de PSRS750. Echter zou het kunnen dat de voices die gebruikt worden in de Tyros niet voorkomen op de PSRS750, waardoor het anders zal klinken op de PSR. Vanaf de Tyros 3 zijn de stijlen in het SFF2 formaat. Als de PSR deze SFF2 ondersteunt zullen deze ook op de PSR werken, echter eveneens met het eventuele verschil in voices.
Gewoon de stijlen van de Tyros 3 kopieren en naar je broer verzenden. Je kan niets verkeerd doen met ze te proberen op de PSR.
Indien nog niet gekend, kijk eens op volgende site voor extra stijlen voor diverse keyboards (Yamaha).
http://www.psrtutorial.com/sty/yamaha/psr-s950.html
Mvg Etienne
|