O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
F.van Holten |
Geplaatst - 02/04/2014 : 21:47:59 Beste
Omdat het verwijzen naar een vrij internetsite met styl,s, niet tegen de forumregels is, maar naar een vrije internetsite met bladmuziek wel, begrijp ik de huis/forumregels steeds minder, en heb ik de link uit voorzorg maar verwijderd.
Grt. Frans
|
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
laakies |
Geplaatst - 06/04/2014 : 10:19:28 Off Topic Antwoord:
Dan ga ik vanmiddag wel naar het Café
100% veilig bestaat niet, maar mijn pc gebeuren is voldoende beveiligd hoe... ga ik allemaal niet beschrijven. dat is niet relevant.
Alles wat je doet op internet is altijd blijven uitkijken en weten wat je doet.
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
PieteMan |
Geplaatst - 06/04/2014 : 00:31:45 OFF TOPIC TIP
McAfee doet het niet goed in de diverse testen.
Vele providers bieden de betere F-secure aan voor hun klanten. Zo ook Caiway, XS4all, Ziggo, KPN en vele anderen
LET OP: 60-70% word tegengehouden , Overige is eigen risico.
Groet Piet eMan
Groet Piet eMan |
laakies |
Geplaatst - 05/04/2014 : 22:02:15 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door T-Rossie
Toine, Als het goed is ben je (alle forumleden) door Guido per mail geïnformeerd over de reden van mijn (tijdelijke) afwezigheid als moderator.
Roel mijn excusses, dit is me helemaal ontgaan.
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
F.van Holten |
Geplaatst - 04/04/2014 : 14:16:14 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door T-Rossie
Toine, Als het goed is ben je (alle forumleden) door Guido per mail geïnformeerd over de reden van mijn (tijdelijke) afwezigheid als moderator.
Roel: Daar heb je gelijk in, ik wist het, maar totaal vergeten, sorry voor de overlast.
Moderators: Kan hier een slotje op, gaat volledig off-topic.
Grt. Frans
|
thomas |
Geplaatst - 04/04/2014 : 11:53:24 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door T-Rossie
Toine, Als het goed is ben je per mail geïnformeerd over de reden van mijn (tijdelijke) afwezigheid als moderator.
Dus het gaat per mail en de andere forumleden mogen dit niet weten ? Ik heb daarentegen alle begrip voor hoor, begrijp mij AUB niet verkeerd. Thomas
greetz |
T-Rossie |
Geplaatst - 04/04/2014 : 10:57:49 Toine, Als het goed is ben je (alle forumleden) door Guido per mail geïnformeerd over de reden van mijn (tijdelijke) afwezigheid als moderator. |
laakies |
Geplaatst - 04/04/2014 : 10:43:05 He Roel, als je geen moderator meer bent moet je het onderschrift wijzigen bij je nickname, anders is het valsheid in geschrifte
T-Rossie |
Geplaatst - 04/04/2014 : 10:33:18 Frans (vH), Momenteel ben ik niet in functie als moderator, maar het lijkt me niet zo moeilijk te begrijpen dat zodra er Pdf's worden aangeboden met bladmuziek welke letterlijke kopieën zijn van gedrukte exemplaren... met daarop copyright vermeldingen, dat dat geen zuivere koffie is. Oostendrop is verantwoordelijk voor de foruminhoud en dus absoluut niet gebaat bij dergelijke links.
Bedankt voor het verwijderen van de link. |
fransonline |
Geplaatst - 03/04/2014 : 23:56:45 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door F.van Holten
Roel
Link verwijderd met uitlegje, want ik kan geen topic verwijderen,
Mag zonodig een slotje op.
Grt. Frans
Dankjewel!
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
F.van Holten |
Geplaatst - 03/04/2014 : 23:37:39 Roel
Link verwijderd met uitlegje, want ik kan geen topic verwijderen,
Mag zonodig een slotje op.
Grt. Frans
|
T-Rossie |
Geplaatst - 03/04/2014 : 22:43:07 Of ie 'veilig' is, is ietwat moeilijk te bepalen.... wat wél eenvoudig te constateren is, is dat deze wijze van het distribueren van copyrighted muziek verboden én in strijd met de forumregels is.
De kans is wel groot dat op dit soort gratis winkels massa mensen afkomen en wat is er nou leuker dan die 'klanten' te besmetten met allerlei spyware en dergelijke? Dat je (nog) geen problemen ondervindt is geen garantie dat jouw PC schoon is.
|
fransonline |
Geplaatst - 03/04/2014 : 22:27:39 Ik onderschat jouw kennis niet als eindgebruiker, dat zit wel goed. Wilde alleen waarschuwen voor andere gebruikers.
laakies |
Geplaatst - 03/04/2014 : 21:54:11 Och Frans 100% veiligheid bestaat toch niet, welke virusscanner/spyware pakket je ook hebt.
Het ene vind wel iets,wat het andere weer niet doet. Maar ik mag toch wel aannemen dat Norton en McAfee geen kleintjes op de markt zijn!
De verantwoordelijkheid blijft bij de eindgebruiker...
fransonline |
Geplaatst - 03/04/2014 : 21:35:01 De PDF's staan op een gratis webhost.com site en deze site is onveilig. Ook al download je probleemloos de PDF's, je kunt ongemerkt je PC besmetten. Voor de rest blijft het uiteraard je eigen verantwoordelijkheid.
McAfee is niet het juiste voorbeeld om te denken dat je safe bent.
F.van Holten |
Geplaatst - 03/04/2014 : 20:37:41 Verschillende vrienden van mij, hebben veel muziek er vanaf gehaald, zo ook ik, geen probleem ondergevonden, maar wie het niet vertrouwd, niet doen. Ik ga nog even door
Grt. Frans
|