O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Serenata Nocturna |
Geplaatst - 29/04/2014 : 15:58:49 Gegroet muzikanten!
Wij zijn SERENATA NOCTURNA, een startende band met de ambitie om de top te bereiken.
Ons doel op korte termijn is het compleet maken van ons team, een debuutalbum opnemen en regelmatig optredens geven. De stijl die wij gaan spelen is melodische metal met invloeden uit klassieke muziek, volksmuziek, progressieve muziek, popmuziek en wellicht meer!
Om ons doel te bereiken zijn wij op zoek naar getalenteerde en gemotiveerde muzikanten, die graag hun eigen inbreng in de muziek willen hebben en hard kunnen werken.
Onze uiteindelijke opstelling zal er als volgt uit zien: - Vocals: VRIJ (mannelijk/vrouwelijk) - Guitar: Martin - Guitar: VRIJ - Keyboard: VRIJ - Bass: Vincent - Drums: Pim
Ben je geïnteresseerd? Twijfel er dan niet over om contact met ons op te nemen!
~ SN
Website: https://www.facebook.com/serenata.nocturna |
5 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
laakies |
Geplaatst - 09/05/2014 : 13:06:58 Jaja hartstikke aantrekkelijk, volgens mijn vrouw als ze nog kan pinnen
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
Toch nog Tyros |
Geplaatst - 09/05/2014 : 11:50:57 Hahahahaha maar jij bent toch nog steeds aantrekkelijk?
Groetjes John Tyros 4 xxl |
laakies |
Geplaatst - 07/05/2014 : 17:32:57 Idd John, niks voor mij
Ik heb daar geen zin meer in om al die mooie vrouwen die om mijn nek komen hangen van me af te slaan
Vroeger toen ik een jaarte of 17 was, enkele jaren in een bandje gezeten, was kaai gezellig en veel lol gehad. Enne alle meisjes wouden verkering met de bandleden was lachen hoor als snotneus van 17
Inmiddels ben ik wat rustiger geworden, sinds de grijze plukjes zichtbaar worden.
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
Toch nog Tyros |
Geplaatst - 07/05/2014 : 11:07:18 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door laakies
Mischien wel handig als jullie de omgeving van je standplaats of woonplaats vermelden.
Succes met de speurtocht...
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros
Niks voor jou Toine?
Groetjes John Tyros 4 xxl |
laakies |
Geplaatst - 29/04/2014 : 17:30:52 Mischien wel handig als jullie de omgeving van je standplaats of woonplaats vermelden.
Succes met de speurtocht...