Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Overige onderwerpen
 Ik beëindig mijn deelname op het Tyros Forum

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
n/a Geplaatst - 13/09/2014 : 09:08:38
Beste mensen,

Zoals reeds gezegd op het forum in een recentelijk posting kan ik "radicale" beslissingen nemen en laat dat ook nog eens een kern van waarheid in zich hebben. Het zijn wel beslissingen waar ik zelf 100% achtersta en ook altijd goed over nagedacht heb. Zo ook het verzoek om mijn account op te heffen.

Zoals gezegd ik was met veel plezier altijd (zij het pas sinds kort) op jullie forum aanwezig en het was ook naast mijn Orgel en keyboardspel een leerzame en fijne vrijetijdbesteding (in helaas de periode in mijn leven die ik, volgens de artsen nog zal hebben).

Ik heb op jullie forum maar ook via verder e-mailcontact mensen leren kennen die mij met mijn T4 en alle zaken daaromheen, bijzonder goed en tot het volhoudens toe hebben geholpen, daarover niets dan lof en dank. Een van hen was o.a. forumlid Tyros2 (Henk Bosch).

Ik vond het zelf ook altijd bijzonder attent om een positieve feedback op mijn geboden hulp etc. te lezen, en ook hoe enthousiast mensen zijn over hun instrument/hobby.

Helaas moet ik in tegenstelling tot vroeger ook meer aan mijzelf gaan denken/zorgen en heb zoals reeds in een eerder bericht aangegeven moeten concluderen dat het voor mijzelf, maar ook denkende aan het forum om de gemoedstoestand tot rust te brengen, mijn inbreng/deelname als lid te stoppen. Vandaar dus mijn verzoek aan de administrators om mijn account op te heffen. Ik vertrouw erop dat jullie hier alle begrip voor hebben en dat zij aan mijn verzoek tegemoet zullen komen. Mijn dank hiervoor.

Rest mij af te sluiten dat ik jullie allemaal een prettige en succesvolle voortzetting op het forum toewens en bovenal veel succes in een goede gezondheid voor de toekomst toewens. Het gaat jullie goed

Met vriendelijke groet,

Marcel (Marcel T4)
8     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
micdo Geplaatst - 17/09/2014 : 22:28:43
Marcel,

Bedankt voor je waardevole bijdrage op dit forum.
Ik wens je veel liefde en muziekale vreugde toe.
Veel sterkte en kop op, geef niet op en ga ervoor.

Met een vrolijke noot wordt alles mooier.

Gr. Michel
Rene Geplaatst - 16/09/2014 : 13:35:46
Ook namens mij, heel veel sterkte met je gezondheid.

Ik heb 'm.......de Tyros5.

KRK VXT 8, KRK sub 10,
Presonus 16.4.2. digitale mixer.
Ronny Geplaatst - 15/09/2014 : 20:45:19
Marcel,

Ook ik heb hier niet echt woorden voor maar in elk geval bedankt voor je inbreng in dit forum en vooral zeker proberen om positief te blijven denken.

Vriendelijke groeten,
Ronny

maartenb Geplaatst - 15/09/2014 : 09:11:49
Bedankt voor je inbreng, Marcel. Sterkte.

Maarten
F.van Holten Geplaatst - 14/09/2014 : 12:31:59
Marcel

Veel sterkte met je gezondheid.
Misschien als het daarmee wat beter gaat dat je dit forum weer oppakt.

Grt.
Frans
Toch nog Tyros Geplaatst - 14/09/2014 : 08:43:48
Marcel heel veel sterkte de komende tijd.

Groetjes John
Tyros 4 xxl
Niek Geplaatst - 14/09/2014 : 01:22:46
Marcel,

Hier schieten woorden te kort.
Heel veel sterkte gewenst en dank voor je inbreng op dit forum.

Groet, Niek

bertus Geplaatst - 13/09/2014 : 17:44:15
Tjonge , dit is nogal wat, mag ik als eerste beginnen en je heel veel sterkte toewensen, in al je besluiten, ik begrijp het goed en hoop dat je dan nog veel liefde zal vinden in de familiekring en in de muziek....
Ik wens je veel kracht toe.

Groet, Bert

Je zal maar een Tyros hebben, dan ben je toch de Koning te rijk?

Yamaha Tyros 3
Yamaha HS 50 M (2)
Yamaha HS 10 W

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000