O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
eddy vanzee |
Geplaatst - 19/01/2015 : 15:13:59 in navolging van de quote van Wim (Tyro) van 18/01/15 op het Ty4 forum , onderwerp "registraties converteren" stel ik mij de volgende vragen : zou het gebruik van een externe HDD (SSD ?) aangesloten op de achterste USB-ingang dezelfde mogelijkheden/snelheden hebben als de interne HDD ? M.a.w. zou men de interne HDD klakkeloos kunnen vervangen door een externe HDD ? I.v.m. registraties, styles , songs,... denk ik wel dat het moet mogelijk zijn, maar hoe zou dat zitten met de HD-recorder en de map "audio", zou deze dan door Tyros op de externe HDD aangemaakt worden ? of zou men gewoon eerst alles van de interne HDD inclusief de verborgen audiomap naar de externe HDD kopiëren? Indien dit lukt met de audiomap, zou men dan de oorspronkelijke audiomap op de interne HDD moeten verwijderen ? Zouden er nadelen zijn t.o.v. de interne HDD ?
Bedoeling: een mobiele situatie maken waarbij de externe HDD gebruikt wordt zoals nu de interne HDD, en de interne HDD eigenlijk als Bup-schijf gebruiken. (met inachtneming van de aanpassing van de paden in de registratiebanken , driveletter, enz...)
Voordelen van deze opstelling (indien hetzelfde als interne HDD): -het kunnen gebruiken van de inhoud (reg,...) op elke andere Tyros van hetzelfde model; -het bewerken van de HDD zonder gebruik te maken van HDD-modus op de Tyros door simpelweg de ext.HDD af te koppelen van Tyros en aan te koppelen op PC; VrGr eddy
|
|
|