O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
maartenb |
Geplaatst - 18/11/2015 : 10:37:02 Zoals jullie waarschijnlijk wel weten, is dit jaar het Kerstconcert op woensdagavond 23 december.
Op de aanmeldpagina staat dat verdere informatie, zoals aanvangtijd en wie er zullen optreden, te vinden zullen zijn op Facebook.
Facebook heeft echter de heel nare eigenschap dat het cookies plaatst op je computer, ook als je niet ingelogd bent. Met deze cookies kan Facebook je volgen op andere websites die je bezoekt (als die website een social link met Facebook heeft).
België heeft Facebook voor dit gedrag aangeklaagd in juni van dit jaar, en dat heeft België onlangs gewonnen.
Als je Facebook bezoekt met de Firefox browser in Privacy modus, gaat de Facebook-pagina op wit en is de tekst vrijwel niet meer te lezen.
Is het een idee om verdere informatie hier te plaatsen?
Maarten |
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
T-Rossie |
Geplaatst - 20/12/2015 : 17:38:00 Op het concert komen ongetwijfeld veel 'forum-genoten'. Ik weet niet hoe het jullie vergaat, maar het lijkt me leuk om leden te ontmoeten en de hand te schudden in Wezep.
Om elkaar te kunnen vinden is een naam-bordje/plaatje (badge) onontbeerlijk..... ik zal 'm opspelden . Hopelijk doen dat meer mensen. |
maartenb |
Geplaatst - 14/12/2015 : 12:07:33 Dat is een supertip, Piet!
Ik kende deze plugin niet. Het is soms schokkerend te zien hoeveel er op een pagina kan staan. Mijn "record" is een webpagina met 92 (!) trackers.
Maarten |
PieteMan |
Geplaatst - 20/11/2015 : 13:15:06 @maartenb
Ghostery al uitgeprobeerd ?
Groet Piet eMan |
Heiko |
Geplaatst - 18/11/2015 : 14:15:21 Goed idee Maarten, Wij hebben Fakeboek { ) ook al lang afgezworen!
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |