O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Heiko |
Geplaatst - 03/06/2016 : 06:54:27 Hallo allemaal, ik heb een dringend verzoek. Zou iedereen die zijn bericht wijzigt door bv een tik- of taalfoutje dit duidelijk willen maken door de gewijzigde tekst een ander kleurtje te geven? Anders wordt de string zo onoverzichtelijk en werkt de goedbedoelde wijziging averechts. Het zou misschien een idee zijn om in de website een code op te nemen die de tekstkleur automatisch veranderd wanneer je op bericht wijzigen hebt gedrukt...
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
2 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
laakies |
Geplaatst - 03/06/2016 : 18:25:54 Zou fijn zijn als je weet wat er verandert is.... dus stem voor....
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio-61 Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
maartenb |
Geplaatst - 03/06/2016 : 15:04:25 Goed idee, hoewel het me overbodig lijkt bij het verbeteren van taalfoutjes. Als de tekst beter leesbaar wordt, hoeft er van mij geen andere kleur bij. Dat maakt het juist slechter leesbaar.
Maar bij het veranderen van grotere delen van de tekst lijkt het me wel handig.
Wat denken anderen er van?
Maarten |