O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
nkoole |
Geplaatst - 07/01/2017 : 09:55:50 Hallo,
Het is alweer een poosje geleden dat ik wat vragen heb gesteld in het forum en altijd de antwoorden heb kunnen vinden maar nu lukt het even niet.
Ik ben nog steeds super tevreden met mijn Tyros 1. Ik gebruik altijd een midi file en speel dan zelf de melodie en extra begeleiding met de linkerhand. Kan goed overweg met de mogelijkheden van de song creator en pas naar hartelust van alles en nog wat aan.
Maar nu: op de PC heb ik een montage gemaakt van drie midifiles. Mijn eerste medley. Nu loop ik tegen het volgende aan. In de Balance moet de song bij het eerste deel op 80 staan, het tweede deel is te hard en moet naar 60 en het laatste deel naar 90.
Na uren zwoegen en alle forums doorzocht te hebben kom ik er niet uit.
Wie op wie kan me vertellen of dit sowieso mogelijk is en hoe je dat doet?
Bij voorbaat dank.
Nico Koole |
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
nkoole |
Geplaatst - 07/01/2017 : 11:14:16 Ben benieuwd hoe je dat in de Tyros 4 doet. Misschien is dat nog hetzelfde in de Tyros 1.
Nico Koole |
hasp |
Geplaatst - 07/01/2017 : 11:08:14 Ik heb zelf de Tyros 4. Hierbij kun je het in de Tyros zelf wijzigen, maar ik weet niet of dit ook in de Tyros 1 mogelijk is. |
nkoole |
Geplaatst - 07/01/2017 : 11:05:25 Ik bedoel inderdaad het volume. Je hebt me wel een eind op weg geholpen: een controle 7 heb ik in psruti gevonden. Maar kan dit ook rechtstreeks op de Tyros?
Nico Koole |
hasp |
Geplaatst - 07/01/2017 : 10:28:25 Hoi, Ik neem aan dat je met Balance het volume bedoeld. Voeg in de midi file op de plaats waar het volume moet veranderen een control 7 in en geef de juiste waarde in. |