Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Overige onderwerpen
 I-pad TYROS 5

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
duin Geplaatst - 07/01/2017 : 15:59:47
Zijn er leden op het forum die ervaring hebben met het gebruik van de ALesis iO dock voor i-pad 4 .met de TYROS 5
Gaarne jullie bevindingen s.v.p.
Gr. henkie penkie
5     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
Soneg Geplaatst - 28/01/2017 : 13:52:37
Ik heb diverse yamaha Apps op mn i-pad ( air) geinstaleerd en er is ongelofelijk veel mogelijk (en te koop) op dat gebied .
Maar de mooiste App is toch wel de "Chord Tracker" die uit elke willekeurige Mp3 de akkorden "trekt"en weergeeft en i combinatie met een stijl er een complete midi file van kan maken .
Ik heb daar een filmje op you tube van geplaatst , maar het geluid is er van af gehaald vanwege auteurs rechten ( ging om een fragment en P mc Cartney heeft nog niet genoeg geld :-) ).
wel is de werking van de App te volgen , dus ik heb hem nog niet verwijderd >> https://youtu.be/UXc1x7Y2500
Ook had ik een filmpje over de Fader& Mixer app van Yamaha gemaakt.
niet erg "hoogdravend" maar wel een kleine weergave van wat er mogelijk is met deze App .
https://youtu.be/qzs1sA2p6xI

Gr,
Soryt

Tyros 5 /MFC10 /Tannoy D8 speakers
T-Rossie Geplaatst - 28/01/2017 : 10:16:16
Henk/Richard,

Mogelijk zie ik het niet goed, maar de Alesis IO Dock is in combinatie met een IPad niets anders dan een 'mengpaneel' waarmee je kunt opnemen. Het audio wat je opneemt heeft niet specifiek iets te maken met alleen de Tyros5.... het kan ook een T1, T2, T3, T4 een Roland of Korg of een gitaar/vocal zijn.

Dat was mijn argument om de post naar het algemene gedeelte van het forum te verplaatsen. Een T4 eigenaar zal wat minder op het T5 gedeelte komen.

vriendelijke groet,

Roel
duin Geplaatst - 28/01/2017 : 09:58:18
Roel,
Zoals je kunt lezen zijn er waarschijnlijk meer mensen geintereseerd in het onder werp ,wat kun je allemaal doen met een i-pad gekoppeld aan de tyros 5 Ik krijg sterk de indruk dat weinig forum kijkers op de site van ,,onderwerpen,,kijken.
Het is ook wel leerzaam als je bij div.muziek app,s weet hoe de instellingen van de midi
moeten staan op de tyros5 ,voor een bepaalde app.
richard001 Geplaatst - 14/01/2017 : 16:26:16
Roel,

Ik vind het jammer dat je deze draad hebt verplaatst.
Bij toeval kwam ik hem weer tegen bij overige onderwerpen.

Ik ben namelijk ook geïnteresseerd in een extern opnameapparaat zoals de IO Dock dat aan mijn Tyros5 kan worden gekoppeld en daarom ook in de ervaringen van andere Tyros5 gebruikers.
Het Tyros5 forum is immers de enige plek waar je dat te weten kunt komen.
Er zijn wel meer onderwerpen in het Tyros5 forum betreffende randapparaten en dergelijke die wel blijven staan.
Ik begrijp het risico van "vervuiling" van het forum maar ik zou er in dit geval geen bezwaar tegen hebben als je het onderwerp weer terugzet.

Met vriendelijke groet,

Richard van Straten
T-Rossie Geplaatst - 07/01/2017 : 16:19:17
Henk,

Ik had gisteren jouw post met de vraag over de IO-dock verplaatst naar 'overige onderwerpen' omdat het weinig te maken heeft met de Tyros5. Je zet er nu wel 'TYROS 5' bij maar naar mijn mening hoort de vraag nog steeds thuis onder 'overige onderwerpen'en daarom wordt de draad verplaatst.

Roel (moderator)

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000