O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Heiko |
Geplaatst - 31/03/2017 : 16:55:49 Wie weet hoe dit lied heet?
Alvast bedankt en grtzz.
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Heiko |
Geplaatst - 04/04/2017 : 07:33:58 Goeie morgen allemaal, Ik wilde vanmorgen even het resultaat laten weten, maar Roel was me voor. Dank zij hem kennen we dus de titel, waarvoor dank. Jammer dat het lied in het Duits is en een beetje negatieve tekst. Daarom dook ik er gisteren meteen bovenop om er een Nederlandse tekst bij te verzinnen over een vakantieliefde (Ik kom weer terug, enz.) Mocht iemand denken "Hé, dat nummer heeft die of die in het Nederlands gezongen" dan hoor ik het graag. In ieder geval, Roel, bedankt! Grtzz, Heiko
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
T-Rossie |
Geplaatst - 03/04/2017 : 10:41:49 Kristina Bach - Ich will nicht länger Dein Geheimnis sein |
Heiko |
Geplaatst - 31/03/2017 : 17:32:56 Dat hoorde ik ook. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het een nederlands nummer of vertaling is gezongen door bv Django of Wolter Kroes of zo iets.....
eddycafmeyer |
Geplaatst - 31/03/2017 : 17:11:41 Ik hoor er een stukje in van het refrein van 'Those were the days' van Mary Hopkin (1968)
Eddy |