O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
corvdh |
Geplaatst - 31/03/2019 : 14:09:18 Ik kreeg afgelopen donderdag een mail van Yamaha met de volgende inhoud: citaat: LOGIN BEFORE APRIL 1 Due to recent updates to our systems, accounts that have not logged in to our website in 2019 will need to verify their account after April 1, 2019. Please sign in before then to avoid having to reset your password by email or phone call.
Ik vroeg me af of meerdere mensen deze mail hebben ontvangen.
Nu heb ik geprobeerd in te loggen op mijn Yamaha musicsoft account maar kreeg steeds de foutmelding over een verkeerde gebruikersnaam en wachtwoord combinatie. Nu heb ik op de “Forgot password” link geklikt en daarna een mail gekregen om mijn wachtwoord te resetten, heb dit vervolgens ook gedaan. Een daar op volgende mail van Yamaha bevestigd dat het wijzigen is gelukt.
Als ik nu probeer in te loggen op de volgende pagina https://eu.yamahamusicsoft.com/customer/account/login/ kom ik niet verder dan deze pagina. Ik krijg geen foutmelding alleen de invoervelden voor mijn gebruikersnaam en wachtwoord worden leeggemaakt.
Doe ik iets fout of ligt het aan de site van Yamaha?
____________________________________________________________________________
Mijn website: https://corvdh.home.xs4all.nl klik vervolgens in het menu op Keyboard / midi. |
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
corvdh |
Geplaatst - 11/04/2019 : 18:52:24 Yamaha heeft mijn account geupdated en mijn wachtwoord gereset en alles werkt weer zoals het hoort.
Kan nu weer met 4 verschillende web browsers normaal inloggen.
____________________________________________________________________________
Mijn website: https://corvdh.home.xs4all.nl klik vervolgens in het menu op Keyboard / midi. |
Heiko |
Geplaatst - 10/04/2019 : 17:39:15 Ik heb net ook even een (nieuw) account aangemaakt. Kon daarna probleemloos inloggen. Ik gebruik google chrome en Windows 10.
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
eddy vanzee |
Geplaatst - 10/04/2019 : 11:23:33 Laat je "cookies" en "JavaScript" toe in je browsers ? Sommige sites kunnen lastig doen wanneer dit niet het geval is.
VrGr eddy vanzee |
corvdh |
Geplaatst - 09/04/2019 : 19:31:45 Reactie van Yamaha gekregen.
Zij adviseren mij om het eens met Chrome of Firefox browser te proberen. Dit ook gedaan maar zonder resultaat. Chrome had ik al geprobeerd en lukte dus nu ook niet Krijg dan de volgende melding: citaat: Deze site is niet bereikbaar De webpagina op https://eu.yamahamusicsoft.com/customer/account/loginPost/ is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres. ERR_SPDY_FRAME_SIZE_ERROR
Bij Firefox krijg ik de volgende melding: citaat: Netwerkprotocolfout
Fout tijdens het verbinden met eu.yamahamusicsoft.com.
De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven, omdat een fout in het netwerkprotocol is gedetecteerd.
Neem contact op met de website-eigenaars om ze over dit probleem te informeren.
Ik heb zojuist ook geantwoord op de mail en ze dus laten weten dat het inloggen met 4 verschillende browsers thuis niet lukt. En nog steeds op mijn werk geen probleem, gebruik daar internet explorer.
Ik wacht even het antwoord af van Yamaha en kan dan altijd nog de helpdesk van mijn internet provider bellen, misschien weten zij waarom ik thuis niet kan inloggen en op mijn werk wel.
____________________________________________________________________________
Mijn website: https://corvdh.home.xs4all.nl klik vervolgens in het menu op Keyboard / midi. |
T-Rossie |
Geplaatst - 07/04/2019 : 22:18:17 Zij zaten al op jouw mailtje te wachten en begrijpen waar de verwarring is ontstaan |
corvdh |
Geplaatst - 07/04/2019 : 19:51:58 Ik heb via de link https://www.yamahamusicsoft.com/contacts/ een bericht naar Yamaha gestuurd. Maar even wachten met welk antwoord ze gaan komen.
____________________________________________________________________________
Mijn website: https://corvdh.home.xs4all.nl klik vervolgens in het menu op Keyboard / midi. |
eddy vanzee |
Geplaatst - 03/04/2019 : 09:59:18 Hoi Cor, mocht je niet verder geraken,kan je , volgens de boodschap van Yamaha in je reactie, eventueel een nieuw account ("My Account") maken om je mail te verzenden. Toch eigenaardig dat het op één pc. werkt en op de andere niet. Lijkt toch veel op een probleem in de pc. Misschien een ".ini"- of "Coockie"-bestand.
VrGr eddy vanzee |
T-Rossie |
Geplaatst - 03/04/2019 : 00:30:44 Via https://www.yamahamusicsoft.com/contacts/ lukt het zonder in te hoeven loggen. |
corvdh |
Geplaatst - 02/04/2019 : 18:44:05 Ik kom op mijn computer thuis nog steeds niet ingelogd, op mijn werk dus wel. Nu kan ik via https://www.yamahamusicsoft.com/help/ een mail sturen naar Yamaha alleen staat er het volgende op hun site:citaat: Send an email to a customer support representative.You will be required to login or create a new Yamaha customer account called "My Account" before submitting your email request.
Oftewel je moet eerst inloggen voor dat je ze via hun site een mail kunt(/mag) sturen en dat is nu juist het probleem. Nu neem ik aan dat i.v.m. dit probleem ik de mail optie ook kan gebruiken zonder ingelogd te zijn? Hebben ze ook een gewoon mail adres?, dan stuur ik ze met mijn mail programma een mail.
____________________________________________________________________________
Mijn website: https://corvdh.home.xs4all.nl klik vervolgens in het menu op Keyboard / midi. |
T-Rossie |
Geplaatst - 02/04/2019 : 09:43:29 Antwoord van Yamaha:
Hi Roel, This is a legitimate email from Yamaha. If you have any customers that are having trouble logging into the website then please have them reach out to us here - https://www.yamahamusicsoft.com/help/
|
T-Rossie |
Geplaatst - 01/04/2019 : 17:42:52 Precies Cor..... dat heb ik eerder gehoord van anderen. Er is dan toch iets mis met jouw account instellingen waar je overigens zélf niets aan kunt doen.
Mailtje naar Musicsoft! |
corvdh |
Geplaatst - 01/04/2019 : 17:30:36 Ik log net even in via mijn computer op mijn werk en dan ben ik binnen 2 seconden ingelogd. Ik ga het straks thuis nog eens proberen, het zou wel raar zijn als het thuis weer niet gaat.
____________________________________________________________________________
Mijn website: https://corvdh.home.xs4all.nl klik vervolgens in het menu op Keyboard / midi. |
eddy vanzee |
Geplaatst - 01/04/2019 : 10:03:07 Hallo, net via de link van Cor kunnen inloggen zonder problemen. Het duurt wel een aantal seconden maar het gaat toch. Heb wel van een kameraad vernomen dat hij gisteren eerst ook niet kon inloggen doch enkele uren nadien weer wel.
VrGr eddy vanzee |
T-Rossie |
Geplaatst - 01/04/2019 : 09:18:59 Het is inmiddels een lang slepend probleem wat min of meer random optreedt bij diverse accounts.
Een mailtje naar musicsoft support waarin je het probleem omschrijft en dan wordt je account 'gereset' waarna het weer werkt.
Overigens vind ik het mailtje om in te loggen voor april ietwat verdacht.... zal er eens navraag over gaan doen.. |
corvdh |
Geplaatst - 31/03/2019 : 23:58:20 Ik heb zojuist zelfs met 3 verschillende web browsers geprobeerd in te loggen op de Yamaha musicsoft website, maar zonder resultaat.
Met Google chrome krijg ik na het inloggen een pagina met de volgende tekst te zien: citaat: Deze site is niet bereikbaar De webpagina op https://eu.yamahamusicsoft.com/customer/account/loginPost/ is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres. ERR_SPDY_FRAME_SIZE_ERROR
Met Edge en internet explorer kom ik niet verder dan de inlog pagina.
____________________________________________________________________________
Mijn website: https://corvdh.home.xs4all.nl klik vervolgens in het menu op Keyboard / midi. |