O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Heiko |
Geplaatst - 13/09/2024 : 10:03:07 Hoi allemaal, Wie kan / wil mij helpen de audio drums van SheriffReggae, variatie 4 om te zetten naar "gewone" drums. Ik heb hier alleen voor nodig de 2 maten met noten die gespeeld worden. Het gaat natuurlijk voornamelijk om de timing. Ik heb het zelf geprobeerd, maar door concentratie-problemen wil het niet lukken. Alvast hartelijk dank! Grtzz, Heiko
Misschien reageert er weer niemand, maar ik probeer het toch. Bovenstaand probleem is nog niet opgelost en ik heb er nog een. Van de audio drums van Pop Cha Cha variatie 4 zou ik ook graag een analoge versie willen hebben.
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
5 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Heiko |
Geplaatst - 26/09/2024 : 10:16:01 Oh, ik zie het al. Website werkt niet meer. Helaas...
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
Heiko |
Geplaatst - 26/09/2024 : 09:48:43 Hartelijk dank voor de moeite. Klopt het dat de site niet meer werkt? Waar ik ook op klik, krijg ik een 404 Not Found melding
eddycafmeyer |
Geplaatst - 25/09/2024 : 21:45:26 Blij dat ik je kon helpen Heiko. Nee, ik heb de aanpassingen niet zelf gedaan. Ik heb die styles (als ik het me nog herinner) gevonden op https://psrtutorial.com/sty/yamaha/Tyros5/tyros_5.html
|
Heiko |
Geplaatst - 25/09/2024 : 17:34:50 Hoi Eddy, Ik zag net pas jouw berichtje, dus meteen mijn mail gekeken. Wow, het is je gelukt! Ik ben hier ontzettend blij mee. Heel, heel hartelijk bedankt!!!! P.S. Doe je dit met een softwareprogramma of tik je op het gehoor de juiste (drum)noten in? Hoe dan ook, ik ben in ieder geval geholpen en kan weer verder. Nogmaals hartelijk dank!! Grtzz, Heiko
eddycafmeyer |
Geplaatst - 24/09/2024 : 12:04:27 Hallo Heiko, ik stuurde jou enkele dagen geleden een mailtje, niet ontvangen? Eddy |