Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Overige onderwerpen
 Registraties

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
watersnip Geplaatst - 18/02/2007 : 16:59:17
Hallo allemaal.
Ik ben op zoek naar een paar registraties van de nummers
lang zal ze leven omdat mijn vrouw binnen kort jarig is
voor het nummer Zak eens lekker door en we vieren feest van de twee pinten. en van engele bestaan niet van ron brandsteder , Ik heb diverse musicfinders afgezocht maar staan daar niet bij
2     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
watersnip Geplaatst - 21/02/2007 : 14:15:20
Heiko
Ik begrijpt het helemaal , en alvast bedankt daarvoor
met smart wacht ik verder af,
Vgr; Piet
Heiko Geplaatst - 21/02/2007 : 12:55:14
Hoi Pieter, ik zit niet in de buurt van mijn T2, dus ik kan even niets uitproberen. Maar ik heb alvast wel deze tip:
Lang zal ze leven kun je beter niet met begeleiding met alle toeters en bellen spelen, maar gewoon met "losse handjes" met piano over het hele klavier. Dit nummer vraagt om zoveel tempowisselingen (ook gevoelsmatig) dat het bijna nooit lukt om het publiek synchroon mee te krijgen. (Of je moet ze met 2X1000W overdonderen ) Met een live-drummer en bassist heb je dat probleem niet, die voelen dit wel aan.
Als tussenoplossing kun je de knop syncstop activeren. Dan speelt de begeleiding zolang je een accoord of noot in het linker gedeelte van je keyboard aanslaat. Op die manier kun je live het tempo "beinvloeden" Begrijp je wat ik bedoel? Die andere nummers zal ik thuis even moeten uitproberen.
Groetjes, Heiko

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000