| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| watersnip |
Geplaatst - 18/02/2007 : 16:59:17 Hallo allemaal. Ik ben op zoek naar een paar registraties van de nummers lang zal ze leven omdat mijn vrouw binnen kort jarig is voor het nummer Zak eens lekker door en we vieren feest van de twee pinten. en van engele bestaan niet van ron brandsteder , Ik heb diverse musicfinders afgezocht maar staan daar niet bij |
| 2 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| watersnip |
Geplaatst - 21/02/2007 : 14:15:20 Heiko Ik begrijpt het helemaal , en alvast bedankt daarvoor met smart wacht ik verder af, Vgr; Piet |
| Heiko |
Geplaatst - 21/02/2007 : 12:55:14 Hoi Pieter, ik zit niet in de buurt van mijn T2, dus ik kan even niets uitproberen. Maar ik heb alvast wel deze tip: Lang zal ze leven kun je beter niet met begeleiding met alle toeters en bellen spelen, maar gewoon met "losse handjes" met piano over het hele klavier. Dit nummer vraagt om zoveel tempowisselingen (ook gevoelsmatig) dat het bijna nooit lukt om het publiek synchroon mee te krijgen. (Of je moet ze met 2X1000W overdonderen ) Met een live-drummer en bassist heb je dat probleem niet, die voelen dit wel aan. Als tussenoplossing kun je de knop syncstop activeren. Dan speelt de begeleiding zolang je een accoord of noot in het linker gedeelte van je keyboard aanslaat. Op die manier kun je live het tempo "beinvloeden" Begrijp je wat ik bedoel? Die andere nummers zal ik thuis even moeten uitproberen. Groetjes, Heiko |