Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 Verslag dealer meeting Tyros 3

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
Eggie Geplaatst - 25/09/2008 : 08:41:22
Afgelopen weekend is in Noord-Duitsland de introductie geweest van de Tyros 3 voor de Yamaha-dealers.

Ik meen me te herinneren dat hiervan door firma Oostendorp een verslag gemaakt zou worden, maar heb dit nog niet gezien (of ik heb niet alle berichten goed gevolgd). Weet iemand ons te vertellen wanneer dit verslag beschjikbaar zal zijn, ben reuze benieuwd.

En waar ik nog meer benieuwd naar ben: is er opdeze dealer-demo ook weer een filmpje gemaakt net als destijds in Insbruck bij de presentatie van de Tyros 2?

Groetjes,
Eggie
3     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
admin Geplaatst - 26/09/2008 : 12:04:13
De dealermeeting was reuze interessant, maar we hebben al meer demo's gehad van de Tyros3 en ondertussen is het meeste ook te horen via internet. Dat was bij de Tyros2 destijds niet het geval. Bovendien hebben we het mammoetverslag vertaald en ik zou het niet beter kunnen . Men kan nu zelf bepalen wat ze van de Tyros3 vinden. Mijn onbevooroordeelde mening is dat het weer een absolute topper zal worden

MVG, Henk Oostendorp
Ruud Geplaatst - 25/09/2008 : 22:34:46
Henk heeft het mammoetverslag (yamahapkowner)vertaald van het engels naar het nederlands en is op de ty3-site te lezen.
Ik denk dat tijdens de dealer meeting niet veel nieuws toegevoegd zal zijn.

Groet, Ruud
ruudje Geplaatst - 25/09/2008 : 18:27:52
ja!,ik ben ook wel benieuwd eigenlijk

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000