| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| T-Rossie |
Geplaatst - 23/11/2008 : 22:16:24 Indien u niet de TRS-MS02 speakers gebruikt maar andere (betere) luidsprekers ervaart u mogelijk een de dominante basweergave.
Door via MIXING CONSOLE naar de tabs EQ en CMP te gaan en daar de instelling op FLAT (vlak/recht) resp. BASIC te zetten wordt de klank een stuk eerlijker. Heb je het gevonden en heeft het geholpen Geert?
|
| 4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| Rene |
Geplaatst - 26/11/2008 : 18:25:09 Dat is inderdaad zo. Ik heb zelf ook de Tyros 2 gehad, daar deed ik exact hetzelfde als nu in de Tyros 3.
Rene |
| n/a |
Geplaatst - 25/11/2008 : 11:23:24 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Rene
Ik heb zelf een user setup gemaakt in de master eq. Thuis gebruik een studio monitor set van Samson. Buitenshuis gebruik ik een HK Actor set. Deze twee setups hebben verschillende users in de master eq. Werkt perfect en altijd goed geluid.
Groeten Rene
Dat is zeer verstandig, zo doe ik het ook, met dit verschil dat ik wel eens over een andere P.A. moet spelen ( of inprikken ) en dan is het even zoeken met de EQ , maar altijd lukt het toch een goeie sound te krijgen . Dit geldt voor de T-2 maar dat zal met de T-3 wel hetzelfde zijn zeker hé . sis
T-2 rules |
| Rene |
Geplaatst - 25/11/2008 : 10:23:18 Ik heb zelf een user setup gemaakt in de master eq. Thuis gebruik een studio monitor set van Samson. Buitenshuis gebruik ik een HK Actor set. Deze twee setups hebben verschillende users in de master eq. Werkt perfect en altijd goed geluid.
Groeten Rene |
| n/a |
Geplaatst - 25/11/2008 : 01:18:54 Ja hoor... Ik merkte bij uitsuring over de PA dat de bas zeer dominant aanwezig was... nu ik alles flat heb staan is het probleem opgelost..
thnx gr geert |