Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 Voices van de TYROS3

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
Jan Bruijn Geplaatst - 27/12/2008 : 10:36:55
Ik ben zeer intensief bezig met mijn nieuwe T3 en het uitproberen van diverse voice instrumenten. Wat ik van andere T3 gebruikers zou willen weten is, of het jullie ook is opgevallen dat er nogal veel reverb(echo) in de voices zit. Neem bijv. de grandpiano, het lijkt wel of deze piano in een grote hal staat. Dat ruimte gevoel heb ik ook als ik diverse stylen bespeel.

Voor de duidelijkheid vermeld ik, dat in de mix setting de line out op flat staat. Ik gebruik kwaliteit hoofdtelefoon direkt op de TYROS3 aangesloten.

Nu voel ik er weinig voor om van alle voices, user voices te maken en de reverbs per voice aan te passen.

Wat ik eigenlijk wilt weten is, ligt het aan mij dat deze reverb(echo) mij opvalt, of moet ik ergens anders nog een setting veranderen in de TYROS3 voor de gehele soundmix of de T3.

Desalniettemin ben ik erg onder indruk van deze TYROS3, in het bijzonder de saxen en de trompetten zijn overweldigend goed. De styles klinken beter dan die van de T2.

TYROS3 spelers, ik ben benieuwd naar jullie mening.

groetjes

Jan Bruijn
1     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
Rene Geplaatst - 27/12/2008 : 10:50:00
Hallo Jan,

Wanneer je sommige effecten te veel aanwezig vindt, zal je deze moeten veranderen in de mixing console.
Je hoeft hiervoor geen users te maken, je kan alle info meesturen in de registration bank.
Kijk ook even waar je compressor op staat ( mixing console zesde tapblad) Als deze bv. op punch staat, komt er ook veel galm op te staan.

Succes.

Rene

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000