O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Rene |
Geplaatst - 31/12/2008 : 12:12:38 Hallo muziekvrienden,
Tijdens de demo op 30 december, is het idee naar voren gekomen, om een jaarlijks forum treffen te organiseren. Dit treffen is natuurlijk bestemd voor alle Tyrossen ( 1,2,3 ) Wellicht kunnen we een gezamelijk potje gaan sparen, zodat we eens per jaar een leuk uitje kunnen regelen, met een eventuele een demo van Yamaha. Dit zou dan uiterraard in overleg moeten gaan met de firma Oostendorp. Voordat we hieraan beginnen, is het wel van belang dat er voldoende interesse is voor dit treffen. Bij voldoende deelname kunnen we toch telkens iets leuks organiseren. Hoe, wat en waar zien we later wel.
Geef nu al vast aan of je hier iets voor voelt.
|
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Rene |
Geplaatst - 27/01/2009 : 12:55:34 Hallo Jan,
Dit treffen is bedoeld voor alle Tyrossen. De workshops die Henk zelf gaat organiseren is wel alleen bestemd voor diegene die de Tyros bij Oostendorp gekocht hebben. Het forumtreffen is bestemd voor de leden van het forum, dit staat los van de ideeen van Henk. Dit houdt niet in dat Henk ons daarbij niet wilt helpen. Het idee kwam inderdaad niet van Henk Oostendorp, maar van mij en Roel. Maar ook Henk vond dit een leuk idee.
Rene |
Jan Bruijn |
Geplaatst - 27/01/2009 : 12:02:07 Twee opmerkingen.
Zijn deze bijeenkomsten of workshops alleen bedoeld voor TYROS3 bezitters of ook voor de andere TYROSSEN (1 en 2).
Waarom worden bezitters van TYROSSEN gekocht bij andere leveranciers dan Oostendorp uitgesloten? Ik kan mij haast niet voorstellen dat dat idee van Henk zelf afkomstig is. Lijkt mij zakelijk gezien, fout.
Jan |
hans52 |
Geplaatst - 26/01/2009 : 21:50:50 Beste mensen, al een tijdje deze draad gevolgd. Erg goed idee om af en toe een forum bijeenkomst te hebben. Ik heb daar zeker belangstelling voor. Demo hoeft voor mij niet, die zijn er genoeg. Wat me wel leuk lijkt: gewoon praktische tips delen, of een avond waar een aantal forumleden zelf spelen met uitleg hoe ze het hebben aangepakt, bijv het samenstellen van een optreden. Natuurlijk zijn onderwerpen als hoe midifiles te gebruiken met spelen van nummers, eenvodige bewerkingen van opgenomen songs met Cubase etc etc, Ook 'muzikale' uitleg hoe je bijv. een eenvoudige goeie bas-lijn/lnkerhand speelt, is iets waar een aantal ervaren mensen wellicht uitleg aan beginners kunnen geven.
Groet, Hans |
aberendse5 |
Geplaatst - 25/01/2009 : 23:00:54 Hmmmm, goede voorstellen, wat ik persoonlijk graag erbij zou zien is, hoe maak je bladmuziek van een midifile. En een goed verhaal over een versterker met goede boxen. En om het geheel eventueel in goede banen te leiden wil ik best facilitator zijn. Je weet wel zo'n regelneef die de tijd bewaakt, en de boel aan elkaar praat. Want dat kan ik wel.
groetjes aart |
laakies |
Geplaatst - 23/01/2009 : 19:17:22 Hoi,
Ik zie ook meer in een gezellige samenkomst om elkaar beter te leren kennen, nuttige workshop(s) speel tips, ZEKER geen demo's Yamaha!
Als je de datum die jullie prikken vrij is in mijn agenda ben ik zeker vd party.
Gr Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
Heiko |
Geplaatst - 23/01/2009 : 14:27:56 ...Ik vind het een leuk onderwerp omdat ik er zelf nog niet aan toe was gekomen.... Maar ik wil het wel graag leren Grtz, Heiko |
theplayer |
Geplaatst - 23/01/2009 : 14:13:10 Oke Heiko,
Als jij die dan geeft! groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
Heiko |
Geplaatst - 23/01/2009 : 13:27:01 Het maken van styles is ook wel een leuk onderwerp voor een workshop. Grtz, Heiko |
Rene |
Geplaatst - 23/01/2009 : 12:50:50 Het idee van een workshop heb ik bij Henk ook aangehaald. Henk komt eerdaags zelf ook met dat idee. Wel is het zo, als ik het goed begrepen heb, dat wel van belang is, dat de Tyros bij Oostendorp is aangeschaft. Maar hoe dat precies in elkaar steekt, hoor ik nog. Ik ga eerdaags zelf naar Henk toe, om het een en ander te bespreken.
Rene
En ehhhhh Frans, jij bent er zeker bij, dat plannen we gewoon. |
appie21 |
Geplaatst - 23/01/2009 : 11:53:58 dan kom ik ook :)
|
theplayer |
Geplaatst - 23/01/2009 : 11:31:49 Oke, zal een start maken. Misschien is het voor sommige wel leuk en belangrijk als ik een 'workshop' zou houden over het maken en gebruiken van registrations. Er van uit gaande dat ik aanwezig kan zijn natuurlijk. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
Rene |
Geplaatst - 23/01/2009 : 10:51:53 Hallo muziekvrienden.
Ik heb vandaag telefonisch contact gehad met Henk Oostendorp v.w.b. het eventuele forumtreffen, en wat we kunnen organiseren. Willen jullie zo vriendelijk zijn om alvast enige tips naar voren te brengen, wat we zoal kunnen doen op zo'n forum-treffen. Waarschijnlijk wordt deze dag gepland in mei. De defenitieve datum wordt nog bekend gemaakt. Zodra er leuke tips zijn, ga ik dit overleggen met Henk Oostendorp. Er wordt dan bekeken wat haalbaar is.
Rene |
Manu3691 |
Geplaatst - 18/01/2009 : 18:53:59 Hi, Goed idee! Ik kijk er al naar uit, ook al zal het nog wel even duren. mvg Manu |
Rene |
Geplaatst - 18/01/2009 : 18:44:42 Hallo Koop,
Mocht er een forum treffen plaatsvinden, dan wordt er toch na gekeken op welke datum de meeste forum leden kunnen. Je wordt op de hoogte gehouden.
Ik vind overigens wel dat er tot op heden weinige animo voor is, afgezien van de mensen die dit treffen wel waarderen.
Dus........oproep aan alle forumleden : Meld je aan!!!!!
Rene |
Koop |
Geplaatst - 18/01/2009 : 16:37:41 Ik ben altijd behoorlijk druk, doch als het mogelijk is zal ik zeker meedoen. Op een zaterdag?
Gr. Koop. |