O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Niek |
Geplaatst - 06/01/2009 : 10:43:00 De Yamaha Keyboard USB Device list is m.i. verouderd. Er komen memory sticks op voor welke niet meer leverbaar zouden zijn. Ben op zoek naar goede memory sticks voor gebruik met mijn Ty-3. Kan iemand mij een advies geven welke aan te schaffen. Heb de intentie om een back-up te maken van alle Ty-3 data voordat ik nieuwe data ga opslaan.
B.v.d. voor reacties
Groet, Niek
PS mijn computer OS is Vista 32 en Vista 64bit (double boot) |
10 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
theplayer |
Geplaatst - 07/01/2009 : 14:47:35 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sis Effe off-topic hoor. Had jij niet engens wezen luisteren naar een T-3 player met het bose paalsysteem ? Was dat met 1 basje per kant of 2 ?? sis
Hallo Sis,
Dat was per kant één basje. Zie: Link Heb Henk net het voorstel gedaan eens een demo te houden zodra hij dit kan leveren. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
paulmuz |
Geplaatst - 07/01/2009 : 13:03:01 Imation 8 GB werkt perfect op T3,aangekocht bij de aldi, mvg fred |
Niek |
Geplaatst - 07/01/2009 : 11:30:53 Dank aan iedereen die geantwoord heeft. Inmiddels heb ik een 3-tal 2Gb Kingston sticks besteld.
groet,Niek |
n/a |
Geplaatst - 07/01/2009 : 09:57:28 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door theplayer
Hallo,
Een voordeel van de Tyros3 is dat hij met wat meer stickies kan werken. Dit komt doordat een stick die alleen USB2 compatible is nu ook gebruikt kan worden. Mijn 8 Gb stick die het op de Tyros2 niet deed, doet het nu wel en snel ook. Misschien slim om er dus op te letten dat de stick USB 1 én 2 compatible is. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander
Effe off-topic hoor. Had jij niet engens wezen luisteren naar een T-3 player met het bose paalsysteem ? Was dat met 1 basje per kant of 2 ?? sis
T-2 rules |
theplayer |
Geplaatst - 07/01/2009 : 08:41:43 Hallo,
Een voordeel van de Tyros3 is dat hij met wat meer stickies kan werken. Dit komt doordat een stick die alleen USB2 compatible is nu ook gebruikt kan worden. Mijn 8 Gb stick die het op de Tyros2 niet deed, doet het nu wel en snel ook. Misschien slim om er dus op te letten dat de stick USB 1 én 2 compatible is. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
n/a |
Geplaatst - 07/01/2009 : 08:01:48 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door T-Rossie
Ik heb nog géén stick gevonden/gehad die het NIET deed
Ik ook niet ,alhoewel ik speel op veilig. Bespaar niet op een stickje, kingston sticks zijn zeer goed en betrouwbaar . sis
T-2 rules |
T-Rossie |
Geplaatst - 06/01/2009 : 18:39:23 Ik heb nog géén stick gevonden/gehad die het NIET deed |
Rene |
Geplaatst - 06/01/2009 : 18:28:32 Hoi Niek,
Ik gebruik Scandisk ( 8 gig ) zonder problemen.
Rene |
Niek |
Geplaatst - 06/01/2009 : 17:48:13 Dank Fred,
Inmiddels via UK forum begrepen dat ook "Kingston" probleemloos functioneerd.
groet, Niek |
Fred |
Geplaatst - 06/01/2009 : 17:03:18 Hoi Niek,
ik gebruik altijd Verbatim en nooit problemen.
Gr. Fred te B. |