O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
psioneer |
Geplaatst - 07/01/2009 : 15:29:27 Aangezien er nog geen "Tyros 3 gerelateerde vragen" onderdeel is post ik m'n vraag hier:
In het HD_SE pack voor de T2 zitten een aantal styles waarbij de intro's en endings van de styles zijn aangepast aan de song. Dit zou ik graag zelf doen. Voorbeeld: ik speel Du bist meine erste Gedanke op de SchlagerAlp. Ik heb een midifile met het juiste intro. Hoe kan ik het intro van de midi file "knippen en plakken" in bijvoorbeeld Intro III? Tot nog toe kan ik de mogelijkheid niet vinden op de T3 (van de T2 kan ik het me ook niet herinneren).
|
5 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
psioneer |
Geplaatst - 08/01/2009 : 09:38:08 Voor zover ik kan zien doet Style Works 2000 inderdaad precies wat ik wil. Helaas kan ik nergens een trial downloaden. De links op http://www.stylediskwarehouse.com/styleworks.htm werken niet. Wellicht heeft iemand op dit forum een demo versie? Of bestaat er misschien nog meer software met dezelfde functionaliteit? 129 Pond is niet heel goedkoop om voor de hobby wat met styles te kunnen spelen hoewel het pond tegenwoordig erg goedkoop is. |
MrBoembas |
Geplaatst - 07/01/2009 : 21:51:42 Je kan ook met Stylework werken. dan maak je van de midifile een style die zet je in je User. en vervolgens kopieer je het intro naar bijvoorbeeld intro 3 van de style vrij simpel.
Grtz,
Daniel, |
Rene |
Geplaatst - 07/01/2009 : 20:27:07 Hallo Heiko,
De style wordt dan toch niet veranderd in een origineel intro van een midifile? Dat bedoelt psioneer volgens mij.
Rene |
Heiko |
Geplaatst - 07/01/2009 : 19:54:35 Er is wel een mogelijkheid... Wanneer je een style in hetzelfde tempo mee laat lopen. Je maakt 2 registraties, één met de volume van de midi (song) op de juiste sterkte, en onder de 2e registratieknop zet je de song volume dicht. De style blijft gewoon doorlopen....Voilá Suc6! Grtzz, Heiko |
Rene |
Geplaatst - 07/01/2009 : 18:37:19 Hallo Psioneer,
Je kan van een stukje midifile ( dat bedoel jij, denk ik ) geen intro in een style verwerken. Deze intro zal je zelf moeten moeten maken met de style-creator.
Rene |