Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 Superdemo Marco Rietdijk

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
n/a Geplaatst - 10/01/2009 : 17:47:01
Vandaag ben ik naar een demonstratie van de T3 geweest van Marco Rietdijk te Eindhoven..

Ik kan maar 1 ding zeggen .. gewoon geweldig...

Als je nu eens wilt zien wat de T3 ten opzichte van de T2 verschilt moet je gewoon een naar hem gaan kijken.

Dat de demonstrateurs geweldig kunnen spelen wist ik al van de demo's bij de T2...

Niets ten nadele van de andere maar Marco begrijpt precies wat de klant bedoeld..

Zet een tyros 2 en een tyros 3 boven elkaar.. sluit ze aan op dezelfde PA zet de instellingen vlak en zie daar..

Een hemelsbreed verschil.. Ik ben reeds eigenaar van de T3 en ik ben er van overtuigd dat men het verschil pas hoort bij directe vergelijking van de 2 instrumenten.

Ik was overtuigd van de verbeteringen maar vandaag is mij compleet duidelijk geworden dat het gewoon twee totaal verschillende concepten zijn.

De keyboards lijken uiterlijk dan wel op elkaar maar daar houdt het dan ook op. Niets ten nadele van de T2 maar zoals marco duidelijk en uitgebreid demonstreerde.. Neem willekeurige klanken en styles van de T2 en doe het zelfde op de T3 en je hoort gewoon een ander instrumnent ... de kwaliteit van de effectproccesors het totaalconcept het is gewoon in 1 woord geweldig.. en daar hoef je niet geweldig voor te kunnen spelen.. Als je dat niet hoort moet je echt de oren een grondig na laten kijken..

Zeer positief aan deze demo was het feit dat het hier geen eenrichting verkeer is van de demonstrateur naar de klanten maar een een compleet interactieve happening waar tijd wordt gemaakt voor vragen suggesties en opmerkingen.

Ik ben naar de demo geweest in Wezep die was leuk en gezellig maar ik daar had ik toch meer het idee om naar een concert te luisteren van twee steen goede muzikanten / entertainers

Nu wil ik wel even kwijt dat Marco Rietdijk daar niet voor onder doet in geen geval.. sterker nog.. Marco geeft een demonstratie van de T3 zoals het hoort en deze bedoeld is.

Al met al wil ik een ieder op het forum hier meegeven om eens te gaan luisteren en kijken naar een demonstratie van Marco Rietdijk en ik ben er van overtuigd dat je op een eerlijke goede proffesionele wijze wordt gedemonstreerd wat de kracht en de kwaliteiten van de T3 zijn.

Zonder de T2 af te kraken want dat is een geweldig instrument eigenlijk een totaal ander instrument zoals ik al eerder opmerkte.. weet ik zeker dat het voor veel klanten welke nog enigzins twijfelen over de overstap van T2 naar T3 ,het voor hen een stuk duidelijker wordt dat het echt de moeite waard is.

Al met al petje af voor Marco Rietdijk welke naar mijn mening in staat is om naast zijn geweldige kwaliteiten als muzikant een aanwinst is voor yamaha en voor de klanten om het product T3 te demonsteren zoals een demonstartie bedoeld was en is.

Ik heb wel eens eerder een opmerking gemaakt in dit forum over de irritante demo's van de clarinet en fluit.... vergeet dit en kom gewoon eens naar al het andere moois luisteren .. breng wat vragen of suggesties mee en geniet van een middagje of avond met Marco Rietdijk en de T3

Ik heb gezegd....
Gr geert

3     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
MrBoembas Geplaatst - 10/01/2009 : 22:25:29
Marco geeft ook altijd super Demo's Peter Baartmans en Michel Voncken ook, we waren een keer naar Duitsland gegaan voor Michel Voncken en hij ging soms hahaha over in het Nederlands in Duitsland dat was best grappig. Ook Peter Baartmans neemt ruim de tijd om vragen te beantwoorden. Ik was laatst bij Peter Baartmans in Culemborg en hij nam toen ook ruim de tijd om vragen te beantwoorden. Maar Marco is ook een geweldige demonstrateur.. en ik moet ook zeggen dat de winkel van Henk Oostendorp ook geweldige mensen in dienst hebben die iedereen goed informeren over hun producten (dat mag ook wel eens worden gezegd vind ik) Bij Henk in de winkel is het altijd een groot feest

Grtz,

Daniel!,
Willy Geplaatst - 10/01/2009 : 20:22:32
Ook ik heb vanmiddag met veel plezier geluisterd naar de demo van Marco. En.....ik ben het helemaal eens met het bovenstaande commentaar van Geert.
Zoals Marco demonstreert en de verschillen tussen T2 en T3 liet horen was in 1-woord geweldig.
Marco neemt ook ruim de tijd om vragen van luisteraars te beantwoorden....en...weet ik niet,of ken ik niet,komt in zijn woordenboek niet voor.
Ik heb al vele demo,s van diverse demonstrateurs bijgewoond.
Maar deze middag met Marco sprong er met kop en schouders boven uit.
n/a Geplaatst - 10/01/2009 : 17:52:22
Natuurlijk moet ik mijn excuses maken voor het feit dat ik Maro Rietdijk in eerdergenoemd bericht heb vermeldt.. gelezen dient natuurlijk te worden Marco Riedijk...

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000